پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوترابی فرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با بیان این که طلاب و اساتید حوزه های علمیه همواره پشتوانه ای جدی برای ملت مظلوم یمن هستند، گفت: شکست های پی در پی دنیای استکبار این پیام را برای ملت های منطقه دارد که ایستادگی قطعاً با پیروزی همراه است و این نوید بخش فتح قله های بلند توسط ملت بزرگ ایران و ملت های مظلوم جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد، در تجمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان تهران در حمایت از مردم مظلوم یمن که در محل مدرسه علمیه مروی برگزار شد، با محکومیت جنایات آل سعود، اظهار داشت: ملت مقاوم و سلحشور یمن در محاصره غیرانسانی دنیای استکبار و نظام سلطه با الهام از آموزه های وحیانی در برابر دشمنان اسلام با اقتدار ایستاده اند و برای امت اسلام عزت و شرف آفریده اند.

وی افزود: ملت غیور و مسلمان ایران بالأخص جوامع علمی، حوزوی و دانشگاهی همواره مدافع مردم مظلوم یمن بوده و در کنار ملت های مظلوم جهان ایستاده اند و با این حمایت ها راه را برای پیروزی مظلومین و ستمدیدگان جهان هموار کرده اند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز ملت مقاوم، سلحشور و مسلمان یمن در حالی در شرایطی نابرابر رویاروی دشمنان قسم خورده اسلام یعنی آل سعود، آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل قرار دارند که جهان اسلام شاهد پیروزی های جدیدی در جبهه مقاومت است.

وی بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران برای اولین بار توانستند بنیان های استکبار را به لرزه درآورده و آن را ویران کنند و امروز نیز ما شاهد فرو ریختن سنگرهای نظام سلطه در سراسز جهان هستیم و موفقیت ملت ایران راه را برای خلق پیروزی های بزرگتر در جهان اسلام هموار نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به شکست توطئه های آل سعود در منطقه، اظهار داشت: در آغاز جنگ آل سعود و جبهه نفاق عربی بر علیه ملت مظلوم یمن، عادل الجیبر ادعا کرد که تا سه ماه آینده یمن را تصرف خواهیم کرد اما با مقاومت شجاعانه مردم یمن این اتفاق نیافتاد و آن ها بعد از یازده ماه تقاضای مذاکره کردند و این به معنای پیروزی ملت یمن و شکست مفتضحانه آل سعود و آمریکایی ها بود.

وی پیروزی های جبهه مقاومت را دستاورد اندیشه و تفکر برآمده از مبانی دینی عنوان کرد، و گفت: این دستاوردهای بزرگ در سایه تداوم ولایت و رهبری در زمان غیبت و به دست توانای فقیه عادلِ صالحِ مدیر و مدبر و شجاع حضرت آیت الله خامنه ای حاصل شده است.

امام جمعه موقت تهران افزود: مدرسه اهل بیت(ع) مفتخر است که با الهام از آموزه های قرآن و عترت در این عصر، راه را برای تجدید حیات امت اسلام هموار کرده است. این مدرسه اهل بیت(ع) است که عراق را از حلقوم آمریکا و مزدوران آن یعنی داعش و  صدام بیرون اورد. و این مدرسه اهل بیت بود که سوریه را چنگال همه مزدوران و نمایندگان صهیونیست ها به دست ملت مقاوم سوریه سپرد.

وی بیان داشت: این مدرسه اهل بیت(ع) است که لبنان را به نماد وحدت پیروان مکاتب وحیانی و توحیدی تبدیل کرده است. امروز رئیس جمهور مسیحی لبنان یک نیروی مقاوم جبهه مقاومت است که در کنار برادران و خواهران مسلمان سنی و شیعه خویش در یک جبهه ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در پایان با بیان این که طلاب و اساتید حوزه های علمیه همواره پشتوانه و تکیه گاه جدی برای مردم مظلوم یمن هستند، گفت: شکست های پی در پی دنیای استکبار این پیام را برای ملت های منطقه دارد که ایستادگی قطعاً با پیروزی همراه است و این نوید بخش فتح قله های بلند توسط ملت بزرگ ایران و ملت های مظلوم جهان است. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha