جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجاهد یمنی در تجمع طلاب تهرانی

حوزه/ عبدالعلی معید ملت یمن را مردمی سخت کوش و اهل مبارزه دانست، و گفت: مردم بی گناه و مظلوم یمن بسیار تلاشگر و اهل مبارزه با دشمنان اسلام بوده و بالاتر از همه این ها دارای ایمانی محکم و قوی هستند زیرا این مردم از تبار اویس قرنی و مالک اشتر می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، عبدالعلی معید از مجاهدان و انقلابیون یمنی در تجمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان تهران در حمایت از مردم مظلوم یمن که در محل مدرسه علمیه مروی برگزار شد، با تقدیر از حمایت های ملت ایران، گفت: ما از حمایت های مردم ایران و مواضع مستحکم و قاطع حضرت آیت الله امام خامنه ای در دفاع از مردم مظلوم یمن تشکر و قدردانی می کنیم.

وی افزود: کشور یمن در پی حمله جبهه نفاق عربی به رهبری آل سعود و آمریکا متحمل خسارات بزرگی شده است. آن ها به یک کشور مستقل حمله کردند و در این جنگ نابرابر میلیون ها نفر از مردم یمن زیر بمباران وحشیانه دشمنان بوده و علاوه بر حمله نظامی در سخت ترین محاصره های غیرانسانی و غیرمنطقی قرار دارند.

این مجاهد یمنی با بیان این که دشمن سعودی همه زیرساخت ها، خانه ها، بیمارستان ها، ادارات و مدارس کشور یمن را ویران کرده است، تصریح کرد: با وجود همه این مصیبت ها اما مردم یمن با اعتقادی محکم و ایمانی راسخ از سرزمین اسلامی یمن دفاع می کنند.

وی با بیان این که عربستان سعودی کشوری متجاوز و جنایتکار است، اظهار داشت: ملت شجاع یمن قطعاً در برابر ظلم و کسانی که به این کشور تجاوز کرده اند تا پیروزی نهایی خواهند ایستاد و تسلیم دشمنان نخواهند شد.

عبدالعلی معید ملت یمن را مردمی سخت کوش و اهل مبارزه دانست، و گفت: مردم بی گناه و مظلوم یمن بسیار تلاشگر و اهل مبارزه با دشمنان اسلام هستند و به سختی ها عادت کرده اند و بالاتر از همه این ها دارای ایمانی محکم و قوی هستند زیرا این مردم از تبار اویس قرنی و مالک اشتر می باشند.

مجاهد یمنی در پایان بیداری ملت یمن را مرهون انقلاب اسلامی و حرکت انقلابی امام خمینی(ره) عنوان کرد، و گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود جنایتکار در برابر مجاهدان یمنی و مقاومت شجاعانه آنان سردرگم شده و در این جنگ گرفتار شده اند زیرا اکنون فهمیده اند که ملت با اصالت یمن با جان خود و تا پیروزی نهایی و قطعی از سرزمین خود دفاع خواهند کرد و هرگز تسلیم دشمنان نخواهند شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha