جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوهای جهادی بسیج

​حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بسیج نهادی است که از همان بدو تاسیس با یک نگاه الهی و انسانی و براساس مبنایی‌ترین اصول اسلامی و با حضور مخلص‌ترین انسان‌ها شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام  مختار کرمی صبح امروز در جمع بسیجیان سنندج ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حرفها و داستان‌ها و مطالب بسیار زیادی در رابطه با بسیج نوشته یا گفته شده؛ شاید گاهی ما را به افراط در این خصوص هم متهم کرده باشند که حرفها و تحلیل‌هایی که درباره بسیج گفته می‌شود غلو آمیز و مبالغه باشد که البته ممکن است گاهی این اتفاق افتاده باشد و در هر مساله‌ای این موضوع پیش بیاید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بعد از گذشت چهل سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد حیرت‌انگیز مردم به لحاظ سیاسی، فرهنگی و غیره و اینکه خود آنها بهترین قاضیان و ارزیابان نهادهای نظام هستند و اتفاقا این کار را به طور حرفه‌ای هم انجام می‌دهند، دقیقا می‌دانند که کدام نهاد به مردم و انقلاب خدمت صادقانه کرده و کدام دستگاه کم‌کاری یا کوتاهی کرده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: به دلیل اینکه اینجانب از عنفوان کودکی در یک خانواده انقلابی و همراه با نظام رشد کرده‌ام و در همه عرصه‌ها نقش و حضور داشته‌ام و سالها به عنوان بسیجی و مسوولیت در این نهاد ایفای وظیفه کرده‌ام و می‌کنم شاید بتوانم قضاوت درست تری از نقش و اثرگذاری بسیج در همه ابعاد داشته باشم.

حجت الاسلام کرمی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بسیج نهادی است که از همان بدو تاسیس با یک نگاه الهی و انسانی و براساس مبنایی‌ترین اصول اسلامی و با حضور مخلص‌ترین انسان‌ها شکل گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: همه مردم ما به خوبی می‌دانند که نهاد مقدس بسیج چه خدمات ارزشمند و ماندگاری برای ملت انجام داده است و برای بازگو کردن آنها به هیچ وجه نیاز به غلو و مبالغه نیست بلکه معتقدم که بسیاری از خدمات بسیج هرگز به اطلاع مردم نرسیده است و مردم آگاهی کافی از نقش آنها در عرصه‌های مختلف ندارند.

حجت الاسلام کرمی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با قدری کنکاش و مداقه درباره خدمات چهل ساله بسیج به نتایج متحیر کننده‌ای خواهیم رسید، قطعا نمی‌توان جایی و حوزه‌ای در این مملکت پیدا کرد و رد پایی از بسیج در آن نیابید.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در عرصه فرهنگی و دینی و هزاران طرح ریز و درشت که تا اقصی نقاط کشور هم پیش رفته است و در بحث امنیتی، اقتصادی، سیاسی، علمی، آموزشی، سازندگی و غیره مسایلی نیست که آن را انکار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: سپاس خدای متعال را که مردم قدرشناس ما هم، حق نهادهای ارزشمند نظام را به خوبی ارج می‌نهند و از آن حمایت می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: در کردستان عزیز نقش بسیج چنان پر رنگ است که مردمان کُرد هرگز فداکاری و ایثارگری سرداران بسیجی مردمی و خاکسار زمان‌های نه چندان دور مانند بروجردی و همت‌ها و صدها سردار غیرتمند و خدمتگزار به مردم کردستان را فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام کرمی عنوان کرد: اکنون هم بسیج به عنوان یک نهاد بالنده اما با نگاهی سازنده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق علمی به صورت جهادی و انقلابی همچنان پرتلاش و پرانگیزه و سرافراز در خدمت مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: همه ما به عنوان بسیجی به این نهاد پر افتخار می‌بالیم و با تمام وجود آمادگی خود را برای حمایت و همکاری اعلام می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha