جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یمن

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، داشتن حق حاکمیت و استقلال را جرم مردم یمن دانست و با بیان اینکه جهبه کفر به سرکردگی آل سعود می خواهد این حق طبیعی را از این مردم مظلوم بگیرد، گفت: باعث تاسف است که جامعه بین الملل در قبال قتل عام هزاران زن و کودک یمنی سکوت کرده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی در جمع خبرنگاران گفت: با گذشت 39 سال از عمر شجره طیبه بسیج، این نهاد به یک درخت تنومند با ریشه های محکم و شاخه های بسیار گسترده در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، افغانستان، یمن و ... تبدیل شده است  .

وی، احساس مسئولیت الهی، بصیرت و روشن بینی را مهمترین رسالت بسیج در مقطع فعلی عنوان کرد و افزود: بسیج در آماده باش کامل برای دفاع از ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، رشد و توسعه همراه با ایمان قوی در باورها، امدادهای الهی و بسترسازی ظهورحضرت مهدی(عج) را مهمترین راهبردهای بسیج عنوان کرد و ادامه داد: باعث افتخار است که با گذشت قریب ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیج مردمی ترین نیروی کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج تاکنون از امتحانات بسیار بزرگی با موفقیت عبور کرده است، به نقش بسیج در جنگ تحمیلی 8 ساله و مقابله با توطئه های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم بسیج را به درستی بشناسیم، باید به تعریف های امام راحل معمار و موسس بسیج و مقام معظم رهبری پاسبان و هدایت گر بسیچ مراجعه کنیم

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: اسلام خواهی، دفاع  از ارزش های اسلامی، تلاش برای حکومت جهانی، دفاع از اصل، هویت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مجاهدت برای تحقق ارزش های الهی، عدالت خواهی، استقلال طلبی، استکبار ستیزی، مجاهدت  و شهادت طلبی از مهمترین شاخص های امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد بسیج است.

وی در ادامه با بیان اینکه یمن به اولین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است، گفت: جهبه کفر، الحاد و نفاق به سرکردگی آل سعود جنگی نابرابر را به ملت مظلوم یمن تحمیل کرده و هر رو زبه کشتار مردم مظلوم این کشور به ویژه زنان و کودکان می پردازند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، داشتن حق حاکمیت  و استقلال را جرم مردم  یمن دانست و با بیان اینکه جهبه کفر به سرکردگی آل سعود می خواهد این حق  طبیعی را از این مردم مظلوم  بگیرد، اظهار کرد: باعث تاسف است که جامعه بین الملل در قبال قتل عام هزاران زن و کودک یمنی سکوت کرده است.

وی با اشاره به روحیه استقامت، شجاعت، مقاومت، اعتماد به خدا و شهادت طلبی مردم یمن و همراهی آنان با انصارالله، خطاب به استکبار جهانی  و آل سعود گفت: بدانید که مردم و جوانان یمنی با اراده های پولادین آمادگی دفاع همه جانبه از کشورشان را دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha