جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهمن مرادنیا

​حوزه/ استاندار کردستان با اشاره به اینکه صلابت بسیج، زمینه یاس دشمنان اسلام و نظام را فراهم می کند، یادآور شد: همه باید به وجود بسیج در کشور افتخار کنیم، زیرا نام و اسم بسیج در دل دشمنان و معاندان قسم خورده این نظام هراس می اندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان سنندج که به مناسبت روز بسیج، در مسجد جامع این شهر برگزار گردید، اظهار داشت: امروز باید قاطعانه گفت که بسیج متعلق به سازمان و یا شخص خاصی نیست، بلکه بسیج جزوی از بدنه نظام و مملکت می باشد و متعلق به همه ایرانیان است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه بسیج ثمره درایت امام راحل می باشد، گفت: بسیج از همان روزهای نخستین انقلاب در کنار مردم و برای مردم بود و هنوز هم در عرصه های ملی حضوری شایسته و مخلصانه دارد.

وی افزود: امروز هر کسی که دل در گروه این نظام و کشور دارد، عضو بسیج است و برای خدمت و ارتقای اسلام از هیچ کوششی فروگذار نیست.

مرادنیا در ادامه با اشاره به اینکه صلابت بسیج، زمینه یاس دشمنان اسلام و نظام را فراهم می کند، یادآور شد: همه باید به وجود بسیج در کشور افتخار کنیم، زیرا نام و اسم بسیج در دل دشمنان و معاندان قسم خورده این نظام هراس می اندازد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه حضور بسیج تنها به یک حوزه یا یک مقوله خلاصه نمی شود، اظهار داشت: بسیاری از رسانه های بیگانه با به راه اندازی جنگ تبلیغاتی به دنبال مایوس کردن ملت نسبت به نظام هستند و با این کار به دنبال ایجاد جدایی بین مسئولان نظام و مردم هستند، پس همه باید در این برهه خاص از تاریخ انقلاب بسیار هوشیار و با بصیرت عمل کنیم.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: دشمنان این نظام بسیاری از ارزشها و آرمانهای کشور را هدف تبلیغات مسموم خود قرار داده اند و می خواهند علاوه بر اینکه امید را در دل مردممان بخشکانند، اقتصادمان را نیز از بین ببرند، لذا همه باید با تفکر بسیجی وارد میدان شویم و نقشه های شوم دشمن برای این کشور را نقش بر آب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha