شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امور طلاب فارس

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس با بیان اینکه حدود ۲۵۰ طلبه تاکنون در ارگان های مختلف مشغول خدمت سربازی هستند، گفت: حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد طلاب استان، کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده اند.

حجت الاسلام محمد فقیهی امین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به خدمت سربازی طلاب، اظهار داشت: طلابی که امتحانات کتبی و شفاهی سطح یک را به اتمام رسانده باشند، به صورت امریه در ارگان هایی که حوزه علمیه با آنان قرارداد دارد مشغول به خدمت می شوند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵۰ طلبه تاکنون در ارگان های مختلف مشغول خدمت سربازی هستند، افزود: این افراد به صورت امریه در نهادهایی مانند دفاتر تبلیغات، دفاتر ائمه جمعه، نیروی های مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش فعالیت می کنند.

 معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه استان فارس تصریح کرد: در استان فارس حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد طلاب کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده اند.

وی به دیگر برنامه های برگزار شده اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره سلامت، رفع مشکلات معیشتی طلاب و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه های بوده که انجام شده یا در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha