جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خوانسار

حوزه/ فرمانده سپاه پاسداران خوانسار در جمع طلاب مدرسه کریمه اهل بیت(ع) این شهرستان، گفت: بسیجی بودن یک فرهنگ است و کسب علم و معرفت اولین قدم بسیجی بودن به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، ​نشست سیاسی با موضوع «شاخصه های بسیجی» با سخنرانی سرهنگ پاسدار مجیری، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خوانسار، در مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار شد.

 مجیری در این نشست گفت: بسیجی بودن یک فرهنگ است، بسیجی بودن یعنی در همه عرصه های اساسی زندگی پیشرو بودن.

فرمانده سپاه پاسداران خوانسار ابراز داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری وظیفه اصلی ما تربیت نیروی مومن انقلابی پای کار است و بخش عمده ای از این تربیت نیرو به دست حوزه های علمیه است.

مجیری افزود: شاخصه های رفتاری بسیجی در زمینه های مختلف فردی، سازمانی، اجتماعی و سیاسی قابل طرح است و یک نیروی بسیجی و انقلابی باید این شاخصه ها را در خود ایجاد نماید.

وی ابراز داشت: از نظر رفتار فردی اولین قدم برای بسیجی کسب علم و معرفت به همراه تربیت و تزکیه است و به دنبال آن ایمان و عشق به خداوند متعال و همگامی ایمان با عمل صالح و تعبد و سرسپردگی به خداوند.

 مجیری یادآور شد: رفتار فردی مناسب، زمینه ای است برای رفتار اجتماعی یعنی فردی که خود را اصلاح نموده، وظیفه خود می داند که جامعه را نیز به سمت خیر و صلاح هدایت کند.

وی تصریح کرد: تواضع و فروتنی در جبهه حق، تلاش برای ایجاد وحدت و همبستگی و داشتن روحیه جهادی و خدمت به خلق از شاخصه های رفتاری اجتماعی بسیجی به شمار می رود.

فرمانده سپاه پاسداران خوانسار در پایان افزود: روحیه جهادی بسیجی یعنی کار را برای رضای خدا و با جدیت و به صورت خستگی ناپذیر انجام دهیم نه این که هدفمان از انجام کاری اسقاط تکلیف و انجام وظیفه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha