پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه چالوس

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز علیرغم همه توطئه ها و تحریم های نظام سلطه علیه ملت ایران، نظام اسلامی در اوج قدرت منطقه ای و بین المللی قرار دارد، گفت: دشمنان نظام با همه توان اقتصادی و نظامی در برابر عزت و عظمت ملت ایران به زانو در آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  سید احمد جباری، امام جمعه چالوس امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان به پیشرفت های چهل ساله ایران اسلامی در سایه انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی یک تحول چشمگیری در بخش های مختلف کشورمان ایجاد کرد.

وی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی با کمرنگ کردن پیشرفت های چهل ساله انقلاب به دنبال برجسته سازی برخی نقاط ضعف در کشور هستند، افزود: نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای انقلاب از سوی هر جریان و تفکری به طور ختم خیانت آشکار به انقلاب و آرمان های نظام اسلامی است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که به هیچ عنوان نمی توان پیشرفت های انقلاب در بخش های مختلف را نادیده گرفت، بیان داشت: بسیاری از کشورهای جهان به صورت و عمومی و خصوصی این پیشرفت های ارزشمند را ستوده اند.

امام جمعه چالوس با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی همواره در برابر پیشرفت های ملت بزرگ ایران ایستاده اند، خاطرنشان کرد: اما ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر ثابت کرد بدون توجه به حاشیه سازی های دشمن با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از اهداف و برنامه های شوم دشمن در داخل و خارج را بر هم زد، تصریح کرد: امروز همین دشمن قسم خورده از پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در عرصه های مختلف به شدت عصبانی است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که دشمن علیرغم همه تلاش های خود نتوانسته ملت بزرگ ایران را از مسیر انقلاب منحرف کند، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی علیرغم همه توطئه های دشمن، با قدرت پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با قدرت مسیر پیشرفت خود را بدون هیچ توقفی ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب ثابت قدم هستند.

امام جمعه چالوس با اشاره به این که با اشاره به این که دشمنان پس از سال ها توطئه و جنایت علیه ملت ایران امروز بار دیگر به فشارهای اقتصادی بر این ملت روی آورده اند، بیان داشت: تحریم های اقتصادی نمی تواند ملت بزرگ ایران از را حرکت در مسیر انقلاب باز دارد، بلکه این ملت را در راه رسیدن به اهداف انقلاب جدی تر خواهد کرد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز علیرغم همه توطئه ها و تحریم های نظام سلطه علیه ملت ایران، نظام اسلامی در اوج قدرت منطقه ای و بین المللی قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان نظام با همه توان اقتصادی و نظامی در برابر عزت و عظمت ملت ایران به زانو در آمده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha