جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق

حوزه/ یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق، با حضور و سخنرانی معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، در دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق، به مناسبت نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، در محل سالن تربیت‌بدنی این دانشگاه برگزار شد.

در این یادواره که با اجرای سید جواد هاشمی و مداحی مصطفی مروانی همراه بود، سردار احمدیان، روایت گری سال‌های دفاع مقدس را عهده‌دار بود که از خاطرات و رشادت‌های رزمندگان و سربازان غیور آن دوران سخن گفت.

همچنین اجرای تئاتر روزهای پس از جنگ، دیگر بخش این یادواره بود که فضای ذهنی زیبایی را برای مخاطبین این نمایش تداعی کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق، نوبت به معاون حشدالشعبی عراق رسید که وی پیرامون نقش انقلاب اسلامی ایران در تعاملات منطقه سخن گفت و بیان کرد: زمانی که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را آغاز کرد، تنها بود و پس از آن ملت ایران و یارانش در کنار ایشان تا پیروزی انقلاب ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران انقلابشان را با وجود مشکلات سیاسی، اقتصادی و... که پیش آمده را باور دارند، گفت: باید در جنگ اراده‌ها در همه زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شرکت کنیم، تا بتوانیم بر دشمنان چیره شویم.

لازم به ذکر است، در پایان این یادواره با قرائت فاتحه‌ای بر شهیدان و امام بزرگوارشان، بر ترویج و عمل به سیره آن والامقامان تأکید و تجدید بیعتی با آرمان شهدا صورت گرفت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha