پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با استاندار جدید خراسان شمالی گفت: جاده منتهی به استان گلستان که برای این خراسان شمالی سرنوشت‌ساز بوده اما با مصیبت‌های فراوانی روبرو است را به سرانجام برسانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، صبح امروز در دیدار با ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و محمدعلی شجاعی استاندار جدید خراسان شمالی اظهار داشت: مردم مستحق بهترین خدمات هستند، ازاین‌رو برای این مردم باید خالصانه و صادقانه کار کرد.

امام‌جمعه بجنورد افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر تاریخی به استان خراسان شمالی خطاب به مسئولان فرمودند این مردم شایسته خدمت‌اند و هرچه تلاش کنیم نمی‌تواند جای خوبی‌های این ملت را پر کند.

وی با بیان اینکه این استان شهیدپرور و حماسه‌ساز است، خاطرنشان کرد: حماسه حضور مردم در استقبال از مقام معظم رهبری در سفرشان به این استان آن‌چنان چشم‌گیر بود که برای اولین بار ایشان در پیام نورزی سال 1392 از این حماسه یاد کردند و فرمودند اگر می‌خواهید مستوره‌ای از حضور ببینید، به حضور مردم استان خراسان شمالی نگاه کنید که این مدال افتخاری برای این استان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مسئولان باید برای توسعه و پیشرفت این استان به نحو احسن خدمت کنند، افزود: از آرزوهای رهبر معظم انقلاب در سفر به این استان این بود که خراسان شمالی در ردیف ده استان برتر کشور قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: آرزوی رهبری برای این استان یک نقشه راه برای مسئولان و آرزویی از سر واقع‌بینی است، چراکه ایشان توانمندی و ظرفیت‌های این استان را رصد کرده و بر آن اساس این انتظارشان را از مسئولان بیان کردند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: این استان دارای مردمی با استعدادهای خوب، همت‌های بلند و سخت‌کوش است، به‌گونه‌ای که اگر مسئولان آن‌ها را شریک کنند به‌خوبی از پس‌کارها برمی‌آیند.

وی در خاتمه خطاب به استاندار جدید خراسان شمالی گفت: امام‌جمعه را رفیق خود بدانید نه رقیب و در مدیریت‌ها به‌صورت ریلی عمل کنید نه دیمی.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha