جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی قربانی

حوزه/ قربانی با بیان اینکه یکی از آفات خراسان‌ شمالی عدم توجه به مدیران بومی توانمند است، خطاب به استاندار جدید خراسان شمالی، گفت: از استاندار جدید استان انتظار داریم انتخاب مدیران بومی را در دستور کار قرار دهد و جلوی رزومه سازی و فامیل بازی برخی مدیران را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، علی قربانی، امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی، با اشاره به این سخن رئیس‌جمهور که بدهکار مردم خراسان شمالی هستیم، اظهار کرد: عدم تحقق مصوبات آقای روحانی در سفر سال ۹۴ به این استان، بدهی بزرگ او به خراسان شمالی است.

وی همچنین با گلایه از عدم تحقق فاز دو پتروشیمی خراسان، این موضوع را دیگر بدهی دولت به این استان ذکر کرد و گفت: باید هر چه سریع‌تر زمینه اجرای فاز دوم پتروشیمی خراسان مستقر در بجنورد مهیا شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سرنوشت هزینه کرد ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث محور بجنورد- جنگل گلستان، این موضوع را دیگر بدهی دولت به خراسان شمالی دانست و خواستار تسریع در روند احداث و بهره‌برداری از این پروژه شد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: نصیحت ناپذیری برخی مدیران و عدم توجه به نیروهای بومی که با بی‌تدبیری باعث حذف نیروهای بومی ما شده‌اند، آسیب جدی است.

قربانی با بیان اینکه یکی از آفات خراسان‌ شمالی عدم توجه به مدیران بومی توانمند است، خطاب به استاندار جدید خراسان شمالی، افزود: از استاندار جدید استان انتظار داریم انتخاب مدیران بومی را در دستور کار قرار دهد و جلوی رزومه سازی و فامیل بازی برخی مدیران را بگیرد.

وی تصریح کرد: همچنین انتظار داریم استاندار جدید خراسان شمالی از ظرفیت جوانان و بانوان استفاده بیشتری کرده و آن‌ها را در مدیریت استان سهیم کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر توجه بیشتر به ظرفیت‌های گردشگری خراسان شمالی، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از جاذبه‌های گردشگری استان به کشور معرفی نشده است که انتظار داریم این موضوع موردتوجه ویژه استاندار جدید خراسان شمالی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha