جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد محسن ربانی

حوزه / حجت الاسلام ربانی گفت: در شش ماهه ی اول سال جاری بیش از ۱۴۷۰ مسابقه کتابخوانی در زندانهای سراسر کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد محسن ربانی، معاون اداره فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور در آیین باشکوه نخستین پایگاه کتاب و کتابخوانی زندانهای سراسر کشور که در یزد برگزار شد، گفت: کتابخانه زندان مرکزی یزد در بین ۳۵۵ کتابخانه کشور به عنوان کتابخانه ی شاخص برگزیده شده است که این موفقیت حاصل زحمات و تلاشهای مسئولین و همکاران در این اداره است.

وی افزود با اشاره به اینکه افزایش علم را باید در تمام زندان ها داشته باشیم افزود: این کار فقط با مطالعه کتاب امکان پذیر خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی فصلی مبارک است که در زندان مرکزی یزد افتتاح شد تصریح کرد: خوشبختانه بیش از ۵۰ درصد از مددجویان زندان مرکزی یزد در بحث کتاب و کتابخوانی و مطالعه ی روزانه کتاب مشارکت دارند.

حجت الاسلام ربانی اضافه کرد: در شش ماهه ی اول سال جاری بیش از ۱۴۷۰ مسابقه کتابخوانی در زندانهای سراسر کشور برگزار شده است که بیشترین برگزیده ها اززندان مرکزی یزد هستند که این خود گواه انتخاب به حق و درست زندان مرکزی یزد به عنوان نخستین پایگاه کتاب و کتابخوانی زندانهای سراسر کشور است.

معاون اداره فرهنگی و تربیتی سازمان زندان های کشور با بیان این موضوع که زندان مجموعه شهری است که تمام دستگاه های اجرایی عملیاتی در استان باید کمک کنند تا زندان این حرکت رو به جلوی خود را حفظ کرده و بتواند در این راستا موفق باشد اظهار داشت: امیدواریم روزی برسد که مسئله کتاب و کتابخوانی در تمام زندان های کشور راه اندازی شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha