پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ملک نژاد

حوزه/ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خواسته من از مسؤولان این است که در عرصه پژوهش اگر قرار است برای کشور کاری صورت گیرد، می طلبد تا پژوهش‌های موضوع‌محور با رویکرد حل مسئله وجود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، اختتامیه نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و دهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان با حضور جمعی از پژوهشگران و فناوران در عرصه‌های علمی، صنعتی و حوزوی برگزار شد.

دکتر ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مسئول اجرایی نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری گفت: «پژوهش و فناوری بستری برای تجاری‌سازی، فرصتی برای سرمایه‌گذاری» شعار عالمانه برای هفته پژوهش است و بدانید که راه اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور از حوزه پژوهش و تحقیق و رشد فناوری می‌گذرد، پس باید همواره به این مهم تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که این نمایشگاه با دست اندرکاران سخت کوش در این حوزه رشد کرد و حضور نمایشگاهی همه موسسات پژوهشی در آن نیز فاخر و ارزشمند بود، تصریح کرد: در این جشنواره 55 نهاد و سازمان، شرکت تجاری و صنعتی خصوصی و دولتی، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه با بیش از 250 زیرمجموعه فعالانه در 360 غرفه شرکت کردند.

وی با بیان این که خواسته من از مسؤولان این است که در عرصه پژوهش اگر قرار است برای کشور کاری صورت گیرد، می طلبد تا پژوهش‌های موضوع‌محور با رویکرد حل مسئله وجود داشته باشند، ابراز کرد: باید صنعت با دانشگاه آشتی کند و در این راستا اتفاقات خوبی در این نمایشگاه صورت گرفت که امیدواریم در سال های آینده نیز همچنان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha