شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین اشاره کرد: وضعیت آیت الله عیسی قاسم بعد از اجرای عمل اخیر خوب و رو به بهبودی مستمر است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین اشاره کرد: وضعیت آیت الله عیسی قاسم بعد از اجرای عمل اخیر خوب و رو به بهبودی مستمر است.

آیت الله غریفی طی سخنانی در مسجد امام صادق(ع) در منطقه قفول منامه در بحرین گفت: امیدواریم که سلامت ایشان کامل شود و به وطن بازگردد؛ چرا که دوستان مشتاق دیدار او هستند و برای سلامتی و عافیت آیت الله قاسم دعا می کنند.

ایشان در بخش دیگر سخنان گفت: همکاری در راه خیر و تقوا در اوضاع سیاسی کنونی از طریق تقویت مشترکات سیاسی و ایجاد گفتگو های جدّی و هدفمند برای حل اختلافات سیاسی انجام می گیرد.

آیت الله غریفی ادامه داد: در همکاری نقاط مشترک بیشتر از اختلافات است و تا زمانی که همکاری در جهت نیکی و تقوا باشد، اختلافات را برطرف می کند و نمی گذارد این اختلافات به درگیری ها و دشمنی ها ویرانگر و هزینه بر تبدیل شود.

وی افزود: مشکل ما این است که تفاوت ها را به اختلاف و تعدد دینی، مذهبی، فرهنگی و سیاسی را به تناقض، تعصب و خشونت تبدیل می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha