پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه آموزشی مهارت افزایی اساتید راهنما در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب استان هرمزگان

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب استان هرمزگان، از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت افزایی اساتید شرق استان در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، «خانم صالحی پور» در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مهارت افزایی اساتید راهنما ویژه مدارس شرق استان برگزار شد، بیان داشت: این کارگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین باوقار استاد حوزه، در سالن اجتماعات  مدرسه  علمیه  خواهران  حضرت  زینب(س) حضرت زینب برگزار شد .

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب، هدف از برگزاری این کارگاه را، آشنایی با پیش نیازهای نگارش علمی، آشنایی با اصول جمع آوری صحیح اطلاعات در مطالعات کتابخانه ای، روش های شناسایی منابع مفید برای تحقیق و نحوه بکارگیری آن در تحقیق، آشنایی با اجزای مختلف یک مقاله و اصول حاکم بر نگارش مقاله و غیره دانست .

وی با اشاره به آئین نامه جدید مرکز مدیریت خواهران مبنی بر مهارت آموزی پژوهشگری، بیان کرد: برای اجرایی کردن این آئین نامه در گام نخست باید اساتید راهنما، مهارت تحقیق را به طور کامل و دقیق فرا گیرند تا توانایی جوابگویی سوال های تحقیقی طلاب پژوهشگر را داشته باشند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب، تاکید کرد: طلاب و افراد علاقمند به تحقیق و پژوهش برای انجام صحیح پژوهش و تحقیق نیازمند داشتن مهارت های کافی در زمینه ی پژوهش هستند.

وی با بیان اینکه کسب مهارت پژوهشی توان پژوهشگر را در انتخاب موضوع روز جامعه و انجام مراحل صحیح تحقیق را بالا می برد، افزود: در این کارگاه اساتید با چگونگی شناخت و یافتن مسئله پژوهشی و پروراندن آن، استفاده بهینه از ابزارهای در دسترس برای انجام تحقیق و غیره آشنا خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha