جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمازی

حوزه/ چهل و پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور با حضورآیت الله عبدالنبی نمازی، زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، مرتضایی معاون استاندار و فرماندارکاشان و جمعی ازمسئولان محلی درتالارآزادی دانشگاه کاشان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله  نمازی پس از حضور در مراسم افتتاحیه چهل و پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور دانشگاه کاشان، با بازدید از قسمت های مختلف این نمایشگاه،  از نزدیک با دستاوردهای دانشمندان هسته ای کشورمان آشنا شد.

دراین مراسم پس از سخنرانی رئیس دانشگاه کاشان و معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، علی اضغر زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با ارائه گزارشی از فعالیت های صنعت هسته ای، به تشریح آخرین دستاوردهای دانشمندان هسته ای کشورمان پرداخت.

 این نمایشگاه در 20 غرفه تا روز 21 آذرماه جهت بازدید دانشجویان و با هماهنگی روابط عمومی برای دانش آموزان و دستگاه هایی اجرایی هر روز از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر و 14:30 تا 30 :17عصر آزاد است.

 مرور کل چرخه سوخت هسته ای در دو نیروگاه، کاربردهای صنعت هسته ای در حوزه های پزشکی و درمان، کشاورزی هسته ای، لیزیک و اپتیک همراه با توضیح کارشناسان فنی آن در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha