جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه/ نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه های علمیه محور انقلاب و نظام اسلامی اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، احمد همتی، در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان سمنان که با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور و مسئولان حوزوی و استانی در سالن جلسات شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات شایسته مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: آیت الله اعرافی یک شخص فعال و پرتلاش در صحنه های مختلف بوده که همواره به دنبال نوآوری و تحول است.

نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلابی بودن یعنی صاف و ساده بودن و بیان آنچه در ذهن ما به دور از اغراض و سیاست زدگی برداشت شده تا بتوانیم به نقطه مطلوب و ایده آل برسیم.

وی افزود: محور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حوزه های علمیه هستند و خروجی این حوزه ها به عنوان یک تئوری در نظام مطرح می شود.

همتی با اشاره به انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه استان سمنان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد مدیر سابق این نهاد تقدیر و برای حجت الاسلام والمسلمین رستمیان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha