پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست خبری معاون پژوهش المصطفی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی نژاد وحدت حوزه و دانشگاه را لازمه پیشرفت و رشد و ترقی جامعه دانست و تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری این وحدت احساس می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد،در نشست تخصصی به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی سمنان و با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد، با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه یک اندیشه ارزشمند و یک دور اندیشی مهمی بود که از سوی امام خمینی(ره) مطرح شد و ایشان فرمودند که حوزه و دانشگاه دو مغز متفکر جامعه هستند.

 وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر مسئله وحدت حوزه و دانشگاه تاکید دارند و فرمودند «وحدت در كامل ساختن اين ملت و اين كشور و حركت با يكديگر و عبور در دو خطّ موازى، بدون اصطكاك با هم. يعنى هر دو، كار خودشان را بكنند؛ اما براى يك هدف و آن هدف، ساختن و كامل كردن ملت و كشور ايران است. اين ‏طور بايد حركت كرد».

رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) استان سمنان افزود: وحدت حوزه و دانشگاه لازمه پیشرفت و رشد و ترقی در یک جامعه است و امروز بیش از هر زمان دیگری این وحدت احساس می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha