پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست صمیمی طلاب و دانشجویان در مدرسه فیضیه

حوزه/ مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد بر لزوم تشکیل لشکر سازماندهی شده جوانان انقلابی مطالبه گر در مسیر تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سهیل کیارش، شنبه شب طی سخنانی در نشست صمیمانه طلاب و دانشجویان که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد، با بیان این که هرچند در رابطه با بحث مطالبه گری بسیار صحبت شده اما هنوز هم باید در این رابطه جریان سازی رسانه ای کرد، ابراز داشت: البته در کنار طرح دغدغه ها و بیان مسایل ، باید زمینه عملی شدن این مطالبات را نیز فراهم کنیم.

وی افزود: امروز دغدغه های مقام معظم رهبری به صراحت بیان می شود اما مهم این است که ما به عنوان طلبه یا دانشجو، کاری کنیم که این دغدغه ها و مطالبات روی زمین نمانده و رنگ واقعیت به خود بگیرند.

این فعال حوزه دانشجویی همچنین خاطرنشان کرد: از این رو بنده معتقدم که برای تحقق این مهم نیاز است که حلقه های فکری و اندیشه ای خوبی در بین طلاب و دانشجویان شکل بگیرد و با توجه به این که قم محور مباحث دینی و انقلابی است، این شهر به قطب این مسایل تبدیل شود و بعد در همه استان ها در یک بازه زمانی مناسب شاهد شکل گیری حلقه های بعدی باشیم.

وی گفت: آن چه مهم است این که باید شکل شبکه ای و تشکیلاتی با هم ارتباط داشته باشیم و مطالبات رهبری معظم را به این شکل دنبال کنیم، چرا که اگر این گونه شد و کارها استمرار داشت، قطعاً به سرانجام رسیده و بهره های فراوانی نظاره خواهیم کرد.

کیارش، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از سال های آغازین دهه هفتاد تاکنون به طور خاص بر لزوم فعالیت های تشکیلاتی تاکید کرده اند و چندی پیش نیز بر آتش به اختیاری جوانان مومن و انقلابی تاکید کردند که این مساله می طلبد ما لشکر سازماندهی شده جوانان انقلابی مطالبه گر را در کل کشور تشکیل دهیم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha