سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: فتنه سال ۸۸ کودتا علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران بود و این کودتا که توسط دشمنان خارجی انقلاب اسلامی طراحی شده بود، با هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت‌‌های امام خامنه‌ای خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل در مراسم معارفه رئیس دفتر جدید امام جمعه قزوین، بر برنامه ریزی منظم مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین در رابطه با برنامه های روز ۹ دی تاکید کرد و گفت: مردم متدین، بصیر و هوشیار ایران اسلامی مثل همیشه در روز 9 دی سال  88 به موقع در صحنه حاضر شدند و اهمیت این روز را به درستی درک کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان و ایادی استکبار جهانی در تلاش هستند که این روز بزرگ و فراموش نشدنی را در بین ملت ایران کمرنگ کنند، ولی ملت ایران همه ساله این روز بزرگ را باشکوه تر از قبل گرامی میدارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: فتنه سال 88 کودتا علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران بود و این کودتا که توسط دشمنان خارجی انقلاب اسلامی طراحی شده بود، با هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت‌‌های امام خامنه‌ای خنثی شد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین تصریح کرد: ملت ایران هر کجا که احساس خطر کنند به صحنه آمده و از آرمان های نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند و در واقع 9 دی را نمی توان مختص به یک گروه و جریان دانست و پیروز واقعی حماسه 9 دی مقام معظم رهبری و مردم هستند.

حجت الاسلام قابل اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برنامه های شاخص و ویژه ای در رابطه با حماسه نهم دی در استان خواهد داشت که اولویت جدی این دفتر می باشد.

وی بر همراهی و برنامه ریزی تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان در رابطه با این روز بزرگ تاکید کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha