جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده رئیس مرکز خدمات در جمع طلاب کامیاران

حوزه/ حجت الاسلام میراحمدی در راستای بیست و یکمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، با حضور در شهرهای کامیاران و سنندج در استان کردستان با مدیران، استادان و طلاب مدارس علمیه این شهرها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام میراحمدی در راستای بیست و یکمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات با حضور در شهرهای کامیاران و سنندج در استان کردستان با مدیران، استادان و طلاب مدارس علمیه این شهرها دیدار و گفتگو کرد.

نماینده رئیس مرکز خدمات در این روز با طلاب مدارس علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) و برادران امام باقر(ع) شهر کامیاران و برادران سفیران هدایت خاتم‌الانبیا(ص) شهر سنندج دیدار کرد.

وی با ابلاغ سلامت رئیس مرکز خدمات به طلاب این مدارس گفت: طبق آیات قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع)، خداوند ملاک برتری انسان‌ها را در تقوا قرار داده است.

رئیس اداره ارتباطات مراکز استانی مرکز خدمات حوزه های علمیه تصریح کرد: گاهی انسان‌ها ملاک برتری را ثروت، زیبایی و نژاد می‌دانند ولی خداوند در سوره حجرات فرموده گرامی‌ترین شما نزد من کسی است که تقوا داشته باشد.

وی گفت: تقوا در یک جمله به این معنی است که وقتی انسان در معرض گناه قرار گرفت گناه نکند.

حجت الاسلام  میراحمدی با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) در روایتی می‌فرمایند در تعجبم از انسانی که مواظب غذای جسمی است ولی مواظب غذای روح نیست، افزود: اگر انسان در هر جایگاهی که قرار دارد نصیحت‌پذیر باشد می‌تواند غذای سالمی را به روحش برساند و انسان با تقوایی شود.

در ادامه این نشست‌ها نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه توضیحاتی درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات ارائه کرد و به سؤالات مطرح شده درباره این خدمات پاسخ داد.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی از ممتازان تحصیلی و حافظان قرآن این مدارس تجلیل کرد.
انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha