سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات و نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ارائه خدمات همسان به طلاب شیعه و سنی در مرکز خدمات را قابل تقدیر دانست و گفت: این‌گونه خدمات می‌تواند در ایجاد وحدت و الفت و همگرایی در جامعه بسیار مؤثر باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و جمعی از مسئولان این مرکز با حضور در استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در این دیدار با بیان اینکه مرکز خدمات منشأ خدمات و برکات بسیاری است، گفت: پشتیبانی مرکز خدمات از طلاب و روحانیان بسیار ارزشمند است و موجب شده است این قشر با دغدغه کمتری به امور طلبگی خود بپردازند.

وی گفت: الحمدلله فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه رشد خوبی داشته است و از اولین روزی که شروع شد و تنها یک خدمت ارائه می‌کرد سیر صعودی خوبی داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان ارائه خدمات همسان بین طلاب شیعه و سنی در مرکز خدمات را قابل تقدیر دانست و گفت: این‌گونه خدمات می‌تواند در ایجاد وحدت و الفت و همگرایی در جامعه بسیار مؤثر باشد.

وی به هدفمندی ارائه خدمات تأکید کرد و گفت: طلابی که در انجام امور طلبگی خود مانند تحصیل، تبلیغ و تحصیل مجد هستند و بیشتر تلاش می‌کنند باید بیشتر حمایت شوند و نباید خدمات آنها با طلابی که فعالیت کمتری دارند یکسان باشد.

اهداف سفرهای استانی مسئولان مرکز خدمات

حجت الاسلام و المسلمین ربانی نیز  در ابتدای این دیدار با اشاره به برنامه سفر استانی مسئولان مرکز خدمات حوزه، بیان کرد: در این طرح مسئولان مرکز خدمات با حضور در تمامی مدارس علمیه استان از زحمات مدیران و کادر این مدارس قدردانی کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می‌شوند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: در این دیدارها گزارشی از فعالیت مرکز ارائه می‌شود تا مدیران، استادان و طلاب در جریان فعالیت‌های مرکز قرار بگیرند و اگر پیشنهاد و انتقادی هست به مرکز خدمات حوزه منتقل شود.

وی تصریح کرد: در این سفرها با مسئولان استانی مرتبط با مرکز خدمات جلساتی برگزار می‌شود تا هم این عزیزان با رسالت و مأموریت مرکز خدمات آشنا شوند و هم موجب ارتباط بیشتر این مجموعه‌ها و مرکز خدمات شود.

وی با بیان اینکه روحانیت در تأمین استقلال کشور نقش دارد گفت: اگر مردم در مقابل توطئه‌ها و مشکلات و سختی‌ها ایستاده‌اند به خاطر ایمانشان است و مجموعه‌ای که می‌تواند ایمان مردم را تقویت کند روحانیت است.

 رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور همچنین گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha