جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با بیان اینکه طبق قانون نهادهای مرتبط با امر به معروف مکلف به آموزش هستند و ستاد، پیگیری مسائل را انجام می دهد، گفت: گیر جامعه برسر تشکیلات نیست، بلکه برسر عملیاتی شدن برنامه هاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه هنوز به نقطه ای که باید چه کاری انجام دهیم، نرسیده‌ایم، اظهار داشت: باید توضیحات جامع باشد تا متوجه مطالبی که تعیین شده، باشیم.

وی افزود: موضوع گسترش هیئت اندیشه ورز بدون انجام فعالیتی، شاید مطلوب نباشد. در واقع باید بررسی کرد که آیا نیروی انسانی، هزینه ها و مجری آن چطور تامین شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: ما به عنوان ستاد امر به معروف ققط می توانیم مطالبه کنیم، اما بر اساس قانون انجام وظیفه می کنیم، برای آموزش هر مرحله می توانیم فردی را قرار دهیم و بگوییم اجرا کنید.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: سند راهبردی ستاد امر به معروف به نحو مطلوبی طراحی شده، اما اگر بخواهیم آن را اجرایی کنیم، ممکن است دچار مشکل شویم.

وی با بیان اینکه طبق قانون نهاد های مرتبط با امر به معروف مکلف به آموزش هستند و ستاد، پیگیری مسائل را انجام می دهد، ابراز کرد: گیر جامعه برسر تشکیلات نیست، بلکه برسر عملیاتی شدن برنامه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان تصریح کرد: قانون، امر به معروف و نهی از منکر افرادی را برای آموزش موظف کرده است ما به عنوان ستاد باید از آنان گزارش بخواهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha