جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که متأسفانه بخش مهمی از مشکلات امروز کشور نتیجه بی تدبیری مسئولان است، گفت: اگر مدیران کشور به جای دل بستن به وعده های پوچ و توخالی غربی ها از توان و ظرفیت داخلی بیشتر استفاده می کردند امروز شاهد بروز مشکلات در حوزه اقتصادی نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی برگزار شد، خدامحوری و تعبد را از ویژگی های تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: یک بسیجی ولایت مدار، عدالت خواه، عدالت گستر، با بصیرت و تکلیف گرا است.

وی با بیان این که تفکر بسیج مخالف اشرافی گری، وابستگی و بی عدالتی است، افزود: یک بسیجی واقعی همواره فساد ستیز، ساده زیست، آرمان خواه، حق محور استقلال طلب و مردمی است.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که مبارزه با اشرافی گری و فساد باید جزء اولویت های مسؤولان در نظام اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: اگر مدیری در نظام اسلامی در مسیر تفکر اشرافی گری حرکت کند نمی تواند دردی از جامعه دوا کند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که تفکر لیبرالی با هیچ یک از آرمان ها و ارزش های انقلاب سازگاری ندارد، تصریح کرد: متأسفانه برخی مدیران و مسؤولان ما دارای چنین عقایدی هستند که بسیار خطرناک است.

وی با تأکید براین که با تفکر اشرافی گری نمی توان به مردم به ویژه طبقه مستضعف جامعه خدمت کرد، بیان داشت: خدمت به مردم محروم جامعه اسلامی نیازمند داشتن تفکر ساده زیستی است که البته در بسیاری از مسؤولان نظام اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که در شرایطی که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است یک مسئول نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید با یک راهبرد و مدیریت صحیح مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های بومی از بحران های موجود عبور کرد.

وی با تأکید براین که متأسفانه بخش مهمی از مشکلات امروز کشور نتیجه بی تدبیری مسئولان است، تصریح کرد: اگر مدیران کشور به جای دل بستن به وعده های پوچ و توخالی غربی ها از توان و ظرفیت داخلی بیشتر استفاده می کردند امروز شاهد بروز مشکلات در حوزه اقتصادی نبودیم.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که هیچ مشکل غیر قابل حلی در کشور وجود ندارد و همه مشکلات را می توان با یک مدیریت صحیح رفع کرد، بیان داشت: علیرغم رهنمودهای متعدد مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام، برخی ها همچنان در همان مسیر قبلی در حرکت هستند.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که مسئولان فرصت سوزی را کنار بگذارند و برای رفع مشکلات تدبیر اساسی کنند، گفت: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نیست و مسئولان باید با مدیریت جهادی در عرصه خدمت به مردم حرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha