جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه شورای همکاری نهادهای حوزوی

حوزه/ جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان کرمان برگزار شد و در آن بر لزوم تقویت همکاری‎ها تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، جلسه شورای همکاری نهادهای حوزوی استان کرمان، در محل مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی مدیر حوزه علمیه کرمان، در این جلسه طلاب برادر و‌ خواهر و مبلغین طرح هجرت و سازمان تبلیغات را جامعه هدف تمامی نهادهای حوزوی دانست که این مسئله لزوم همکاری نهاد های حوزوی را ضروری میکند.

در ادامه حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، برگزاری جلسات با نهادهای حوزوی و گروه‌های روحانیت و همچنین استفاده از ظرفیتهای آن‌ها را از برنامههای مهم سازمان تبلیغات استان کرمان برشمرد و در ادامه گزارشی از فعالیتهای سازمان تبلیغات کرمان در بحث اعزام مبلغین، حمایت از گروه‌های تبلیغی و زیر ساخت های تبلیغی ارائه کرد.

حجت الاسلام عباس رضایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان نیز فعالیت‎ های معاونت تبلیغ را در دو حوزه اعزام مبلغ برادر به روستاها و مبلغ خواهر و‌ برادر به مدارس برشمرد و به بیان مشکلات و کمبودها در این زمینه پرداخت و در این میان توجه به خانوادههای مبلغین را از نیازهای جدی دانست.

بعد از آن خانم محمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان، هماهنگی میان نهادهای حوزی را امری موث برشمرد و بر لزوم استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان حوزه خواهران تاکید کرد.

 حجت الاسلام علی بنی علی، سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمان هم فعالیت های مرکز خدمات را در دو بخش طلاب و خانواده های آنها برشمرد و ثمره همکاری نهادهای حوزوی را دوری از موازی کاری و پیشبرد اهداف بزرگتر و مهمتر در سطح استان دانست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha