شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 دیدار دبیرکل بنباد فلسطین و رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ صابر ابو مریم دبیرکل بنیاد فلسطین پاکستان در دفتر مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با رئیس این سازمان دیدار کرد و گفت: ما هیچ وقت نمی‌گذاریم در پاکستان مسئله فلسطین فراموش شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» صابر ابو مریم دبیرکل بنیاد فلسطین پاکستان در دفتر مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با سید قاسم شمسی رئیس این سازمان دیدار کرد.

دبیر بنیاد فلسطین پاکستان در این دیدار به رئیس جدید سازمان دانشجویان امامیه پاکستان تبریک گفت و اظهار داشت: برخی جریان ها در پاکستان تلاش می‌کنند که دولت غاصب و جعلی اسرائیل را رسمیت بشناسد و ما در مورد این مسئله حساس به رئیس جمهور و نخست وزیر نامه جداگانه ارسال کردیم و خواستار پیگیری این قضیه شدیم  و قاطعانه اعلام کردیم که ما هیچ وقت نمی‌گذاریم که در پاکستان مسئله فلسطین فراموش شود و دولت پاکستان هم اجازه ندهند که در پاکستان علیه فلسطین فعالیت کنند.

 وی افزود: بعد از راهپیمایی بازگشت مردم فلسطین امت اسلامی امیدوار شده است و استقامت مردم فلسطین هم بیش از پیش قوی تر شده است و آن روز دور نیست که رژیم‌ صهیونیستی نابود شود.

پیش‌بینی رهبر‌ انقلاب اسلامی از نابودی رژیم‌ صهیونیستی در 25 سال آینده حتمی است.

سید قاسم شمسی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان هم در این دیدار اظهار داشت: سازمان دانشجویان امامیه پاکستان همیشه از فلسطین حمایت کرده و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال در سراسر کشور راهپیمایی ها متعدد روز قدس برگزار می‌کنیم.

وی افزود: شکست رژیم‌ صهیونیستی خوشحال کننده است و ان شاءالله پیش‌بینی رهبر‌ انقلاب اسلامی از نابودی رژیم‌ صهیونیستی در 25 سال آینده حتمی است.

سید قاسمی شمسی افزود: حق حاکمیت در فلسطین حق مردم فلسطینی است و مردم فلسطین باید به وطن خودشان برگردند و فلسطینی های که توسط رژیم‌ صهیونیستی از کشور خود بیرون شده و ساکن کشورهای دیگر هستند باید به وطن خود بازگردد و همه باید از راهپیمایی بازگشت مردم فلسطین حمایت کنند و البته مردم پاکستان از حاکمیت مردم فلسطین حمایت می‌کنند و تاکید میکنند که یهودیان بیگانه هیچ حقی در فلسطین ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha