سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر سردار میرحیدری

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در جمع بانوان طلبه مکتب الزهرا(س) یزد گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کینه توزی و توطئه دشمنان علیه ملت شریف ایران عیان تر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سردار محمدرضا میرحیدری به همراه رییس پلیس فتای استان، در بازدید از نمایشگاه کتاب و صنایع دستی مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) یزد از تلاش بانوان طلبه در زمینه تحقق شعار سال و افزایش تولیدات صنایع دستی قدردانی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با حضور در یکی از کلاس های درس بانوان طلبه، آنان را سربازان حضرت بقیت الله(عج) خواند و اظهار کرد: شرایط امروز جامعه ما در ماههای اخیر یک شرایط خاصی بوده است و با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب کینه توزی ها و توطئه های خود علیه انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را عیان تر و دوچندان کرده اند.

وی تصریح کرد: دشمن با سماجت بیشتری به دنبال ایجاد توطئه و افزایش نفوذ خود است و این دشمنی ها و نفوذ تنها در نقاط مرزی اتفاق نمی افتد، بلکه دشمن در همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و فضای مجازی به دنبال تغییر اعتقادات و نگرش مردم نسبت به انقلاب و اسلام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، بانوان طلبه را مروج فرهنگ مهدوی و اهل بیت علیهم السلام معرفی کرد و افزود: شما طلاب که خود از بنیه معنوی و اعتقادی برخوردارید به دنبال ارتقای باورهای دینی مردم هم باشید.

سردار میرحیدری ادامه داد: برخی اقشار جامعه از جمله نوجوانان و جوانان در معرض آسیب و هدف توطئه دشمنان قرار دارند و پلیس به عنوان خادم مردم باید در صیانت از ارزش ها و حقوق مردم انجام وظیفه کند و رسیدن به این مهم در گرو همکاری همه اقشار جامعه با پلیس و نیروهای امنیتی است.

وی اذعان کرد: همکاری مردم با پلیس در دادن اطلاعات به موقع و پشتیبانی از نیروهای امنیتی باعث ارتقای روحیه نیروهای امنیتی از جمله پلیس در ایستادگی مقابل دشمنان نظام بوده و خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به موقعیت استان یزد و مهمان نوازی یزدی ها ابراز کرد: مهربانی و دلسوزی مردم نباید موجب سوء استفاده اشرار در عبور امن از استان و یا اسکان آنان شود بلکه همه مردم باید نسبت به خطر این گونه افراد آشنا باشند و حضور مشکوک مهاجران را به پلیس 110 اطلاع دهند.

در ادامه این بازدید، سرهنگ ابوطالبی رئیس پلیس فتای استان یزد در جمع طلاب، برخی از خطرات فضای مجازی را بیان کرد و توطئه دشمنان در شبهه افکنی از طریق فضای مجازی را هشدار داد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha