جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نصرالله شفیعی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امید دشمنان و عوامل داخلی برای براندازی نظام را زمینه ساز فتنه ۸۸ دانست و گفت: ارزش نهم دی که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شد در این بود که هم فتنه را خنثی کرد و هم جلوی خسارتهایی که برای نظام ایجاد می شد را گرفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی، بعدازظهر امروز در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

نصرالله شفیعی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این جلسه اظهار داشت: نهم دی متلق به تمامی ملت ایران است و حق بزرگی بر همه احاد مردم ایران به خصوص مسئولان دارد.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به مناسبت چهلیمن سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: فتنه گران نظام اسلامی را تا آستانه سقوط پیش بردند و امید دخالت ابرقدرت ها و دخالت مستقیم شان را در کشور ما صد چندان کردند.

وی با بیان این سؤال که چه موقع دشمن دخالت نظامی می کند، ابراز داشت: زمانی که احساس کند مردم آن  کشور علیه حاکمیت آن نظام شورش کنند و با آن مخالف هستند آنها از عدم مقبولیت استفاده می کنند و و بعد از آن ورود  نظامی می کنند.

شفعی با بیان اینکه بحث تقلب در انتخابات سال 88 یک بهانه بود، گفت: عوامل دشمن سعی کردند به گونه ای با بحث تقلب و کشاندن مردم به خیابان ها تیر خلاص به نظام اسلامی بزنند و اگر هوشایری و بصیرت مردم نبود به نظام لطمات سنگین و غیر قابل جبران وارد می شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امید دشمنان و عوامل داخلی برای براندازی نظام را زمینه ساز فتنه 88 دانست و گفت: ارزش نهم دی که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شد در این بود که هم فتنه را خنثی کرد و هم جلوی خسارتهایی که برای نظام ایجاد می شد را گرفت .

شفیعی تاکید کرد: قطعا یکی از عوامل تحریم و تشدید تحریم ها و متمکز کردن توطئه ها علیه نظام اسلامی امیدی بود که فتنه گران برای دشمان مردم ایران ایجاد کرده بود.

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت: بزرگداشت نهم دی از آن جهت اهمیت دارد که مردم احساس کنند که حضور آنها در صحنه چقدر می تواند موثر باشد و البته این حضور مردم در صحنه باعث تثبیت نظام شد.

 در ادامه اعضا به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha