پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان، فرودگاه را نیاز ضروری و خواسته مردم این منطقه دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های فراوانی که کاشان در زمینه های مختلف دارد، نیازمند ارتباطات هوایی از طریق فرودگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در دیدار دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان، فرودگاه را نیاز ضروری و خداسته مردم شهرستان کاشان دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های فراوانی که کاشان در زمینه های مختلف دارد، نیازمند ارتباطات هوایی از طریق فرودگاه است.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به این که ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و دینی شهرستان کاشان با دیگر شهرستان های کشور تفاوت های زیادی دارد، افزود: سفرهای زیارتی، صادرات فرش و تولیدات کاشان به کشورهای اروپایی و دیگر نقاط دنیا نیازمند بازگشایی مرز هوایی کاشان می باشد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به نگاه ویژه ای که مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی دارند، اشاره و اظهار کرد: براساس نظر مقام معظم رهبری اگر درجامعه ای کار فرهنگی انجام می شود، نباید با دید اقتصادی به آن نگاه کرد.

راه اندازی فرودگاه مطالبه جدی مردم کاشان است

سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، نیز در این دیدار راهندازی فرودگاه کاشان را از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نگهداری فرودگاه کاشان کار سنگینی است و به تنهایی از عهده شهرداری برنمی آید، اظهار کرد: انتظار داریم ضمن واگذاری این فرودگاه به فروگاه های کشور، پروازهای قبلی این فرودگاه نیز استمرار پیدا کند.

گران شدن قیمت بلیط هواپیما

شهردارکاشان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، توچه به فرودگاه کاشان را به عنوان زیرساخت در جهت توسعه گردشگری و رفاه شهروندان کاشانی ضروری دانست و گفت: بخش خصوصی به منظور جذب مسافر نسبت به برقراری مجدد پروازها و انجام فعالیت های چارتری در فرودگاه کاشان، به صورت جدی ورود پیدا کند.

سعید ابریشمی راد با بیان اینکه فرودگاه کاشان تا پایان تیرماه سال جاری هرهفته دو پرواز به کیش و مشهدالرضا داشت ، افزایش نرخ دلار و گران شدن صندلی مسافر چارترها را موجب عدم رغبت آژانس ها در جذب مسافر دانست و افزود: گران شدن قیمت بلیط هواپیما باعث شد که رغبتی برای چارتر کردن آژانس های مسافرتی وجود نداشته باشد.

شایان ذکر است، دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان در پایان این دیدار به اتفاق  هیئت همراه از فرودگاه کاشان بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha