جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی «حمایت از مظلومین جها» در سراسر پاکستان برگزار شد+تصاویر

حوزه/ سازمان دانشجویان امامیه پاکستان برای حمایت از مظلومین فلسطین، یمن و کشمیر و علیه آمریکا اسرائیل و آل سعود، بعد از نماز جمعه بیش از ۲۵ جای مختلف پاکستان راهپیمایی حمایت از مظلومین جهان برگزار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» سازمان دانشجویان امامیه پاکستان برای حمایت از مظلومین فلسطین، یمن و کشمیر و اعلام مخالفت با سیاست های آمریکا اسرائیل و آل سعود بعد از نماز جمعه بیش از 25 جای مختلف پاکستان راهپیمایی حمایت از مظلومین جهان برگزار کردند.

سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در تمامی شهرهای بزرگ این کشور از جمله کراچی، اسلام آباد، لاهور، راولپندی، ملتان، بلتستان، فیصل آباد، سرگودها، بهاولپور،حیدر آباد، پشاور و... پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی حمایت از مظلومین جهان برگزار کرد.

سخنرانان این راهپیمایی در سخنرانی خود گفتند: ما امروز عهد می‌بندیم که هرجای دنیا مظلومی باشد از او حمایت و از ظالم و ظلم اظهار نفرت و برائت خواهیم کرد.

در این مراسم تاکید شد: امروز در یمن، فلسطین، بحرین،عراق و کشمیر هر روز مردم بی گناه را می‌کشند و هر جای دنیا نهضت آزادی خواهی باشد، استکبار جهانی علیه او فعالیت می‌کند، زیرا بیداری سیاسی امت اسلامی برای آمریکا و متحدانش غیر قابل تحمل است.

سخنرانان گفتند: هندوستان در کشمیر از اسلحه شیمیایی استفاده می‌کند به گونه ای که در یک هفته بیش از 30 نفر از مردم بی گناه کشمیر توسط نظامیان هند شهید شده است و دنیا در برابر این جنایات بزرگ ساکت است در صورتی که نظامیان هند نمی‌توانند با زور نهضت آزادی خواهان کشمیر را نابود کنند.

 سخنرانان راهپیمایی حمایت از مظلومین کشتار کودکان و زنان یمنی را به شدت محکوم کردند و گفتند: اکنون آن وقت رسیده که امت اسلامی برای حمایت از مظلومین فلسطین و یمن متحد شوند، امروز در منطقه استعمار شکست خورده است.

سخنرانان همچنین انصارالله یمن را مدافع وطن خود گفتند و افزودند: انصارالله یمن دارند از وطن خود دفاع می‌کنند و  و ان شاءالله شکست آل سعود در یمن حتمی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha