پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که در سال ۸۸ هدف شوم فتنه گران براندازی نظام بود، گفت: برخی خسارات وارده به راحتی و در کوتاه مدت قابل جبران نخواهد بود و به نوعی در فتنه سال ۸۸ اعتبار نظام در سطح بین المللی و منطقه ای آسیب فراوان دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی، در مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: دشمنان در سال 88 با راه اندازی برخی آشوب ها و اغتشاشات به نوعی به اهداف و برنامه های خود امیدوار شدند، ولی رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت با بصیرت این اهداف را ناکام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه خواص و نخبگان در شرایط فتنه، روشنگری و بصیرت افزایی است و اگر این افراد به وظیفه مهم خود برای پیشگیری از فتنه ها به درستی و به هنگام عمل نکنند، جامعه دچار خسران خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سال 88 و در بستر انتخابات ریاست جمهوری با فتنه ای بزرگ و کودتای مخملی مواجه شد که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها کلمه فتنه را در دیدارهای مهم بیان نمودند، لذا باید بیش از پیش به منویات معظم له توجه نماییم.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که در سال ۸۸ هدف شوم فتنه گران براندازی نظام بود، گفت: برخی خسارات وارده به راحتی و در کوتاه مدت قابل جبران نخواهد بود و به نوعی در فتنه سال 88 اعتبار نظام در سطح بین المللی و منطقه ای آسیب فراوان دید.

حجت الاسلام محبی بیان کرد: ملت ایران در حماسه نهم دی نشان دادند که پای انقلاب و نظام ایستاده اند و بساط فتنه گران و دشمنان را درهم پیچیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha