شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سفیر فاطمی به مدارس علمیه

حوزه/ سفیران فاطمی به مدارس علمیه خواهران استان یزد، با محتوای آموزشی ویژه فاطمیه و انقلاب اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، دومین جلسه کارگروه ویژه مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور مدیر و کارکنان این مدرسه برگزار شد.

در این نشست خانم نیکپور، مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد بیان کرد: امام هادی(ع) می فرمایند: از نعمت های خدا با حسن مجاورت استقبال کنید و فزونی آن را با شکر بر آن از خدا در خواست کنید.

وی در ادامه حسن مجاورت را استفاده صحیح و بکار گرفتن نعمت در مسیر خدا عنوان کرد و گفت: خداوند حکیم است و بر اساس حکمت، نعمتی را می بخشد یا می ستاند، یکی از نعمت های ارزانی شده به ما نعمت انقلاب اسلامی است که باری تعالی آن را پرورش داده و باید در نگهداری آن کوشید.

مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد با اشاره به اینکه در راستای به ثمره نشستن انقلاب اسلامی ایثارگری های بسیاری صورت گرفت، تصریح کرد: در این خصوص یکی از نهادهایی که بیشترین اثرگذارترین خدمات را انجام داد، حوزه های علمیه بودند.

اعزام چند سفیر فاطمی به مدارس با محتوای آموزشی ویژه فاطمیه و انقلاب، اجرای مسابقه کتاب خوانی با موضوع زنان مبارز انقلابی، دعوت از پیشکسوتان انقلابی حوزه در آستانه چهل سالگی انقلاب، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، از جمله شهید صدوقی و بررسی شبهه های انقلاب و ... از جمله نظرات مطرح شده در این زمینه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha