پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سعد حریری رئیس دولت مسئول اصلی مهندسی دولت و تشکیل آن است، لذا باید با طرف ها مذاکره کرده و برای رفع موانع تلاش کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سعد حریری رئیس دولت مسئول اصلی مهندسی دولت و تشکیل آن است، لذا باید با طرف ها مذاکره کرده و برای رفع موانع تلاش کند.

وی اشاره کرد: حزب الله با میشل عون رئیس جمهور لبنان و با جریان ملی آزاد رابطه مستحکمی دارد و کسی که بخواهد برای رسیدن به منافع خود بین ما تفرقه بیاندازد، به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.

عضو ارشد حزب الله در بخش دیگر سخنان خود گفت: حزب الله به صورت فعال در آزادی سرزمین خود و حمایت از آن در برابر توطئه های اسرائیل و مزدوران آن مشارکت داشته و ما امروز از مثلث ارتش، مقاومت و ملت برخوردار هستیم که از کشور حمایت می کند.

شیخ قاسم تصریح کرد: کشور های بزرگ اسرائیل را به منطقه آورده و از آن حمایت می کند. همین کشور ها تکفیری ها را وارد سوریه کردند و از آن حمایت می کنند، امّا مقاومت آن ها را با شکست مواجه کرد.

وی افزود: تمام اقدامات و مبارزات ما برای مقابله با آثار مسائلی است که کشور های بزرگ، اسرائیل و مزدوران آن به وجود آورده اند و به خواست خداوند در میدان خواهیم ماند و سرزمینمان را آزاد می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha