جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از اعلام فراخوان سومین دوره استانی جشنواره علامه حلی (ره) ویژه طلاب مدارس علمیه خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته جشنواره استانی علامه حلی(ره) با هدف شناسایی و سنجش تحقیق و پژوهش طلاب برگزار خواهد شد، گفت: طلاب خواهر و برادر می توانند آثار خود را حداکثر تا 29 اسفند ماه  سالجاری به دبیرخانه مرکزی جشنواره علامه حلی(ره) واقع در مدیریت حوزه علمیه استان لرستان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه امسال سن شرکت کنندگان در جشنواره با احتساب مدرک دانشگاهی، 31 سال اعلام شده، اظهار داشت: پژوهشگران می توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه و تحلیل پایانی به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی(ره) ارسال کنند.

حجت الاسلام پنام یادآور شد: سومین مرحله جشنواره استانی علامه حلی(ره) در زمینه های علوم قرآنی و حدیث، درایه، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاریخ اسلام ، تاریخ تشیع و علوم دینی مرتبط با حوزه برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت تحقیق و پژوهش در حوزه انقلاب، خاطر نشان کرد: امسال بخش ویژه جشنواره استانی علامه حلی(ره) با موضوع نقش حوزه در تحولات دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در صد سال اخیر برگزار خواهد شد و طلاب پژوهشگر می توانند آثار تحقیقی و پژوهشی خود را با رویکرد حوزوه و انقلاب به دبیرخانه ارسال کنند .

دبیر استانی جشنواره علامه حلی(ره) و معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان نقش حوزه در گسترش سبک زندگی اسلامی ایرانی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم خانواده را از دیگر محورهای جانبی فراخوان سومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی(ره)  برشمرد .

حجت الاسلام پنام در پایان با اشاره به اینکه برای کیفی محوری آثار طلاب برای شرکت در جشنواره نیاز است کارگاه های مقاله نویسی علمی برگزار شود، گفت: تلاش می شود در 26 مدرسه علمیه خواهران و برادران زیر نظر اساتید مجرب پژوهش ،کارگاههای مقاله نویسی برگزار شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha