جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجلاسیه اعتاب

حوزه/ نماینده آستان مقدس امام رضا(ع) گفت: دوره کوتاه مدت «سبک زندگی نبوی» در آینده نزدیک با حضور ۳۰۰ نفر در آستان مقدس رضوی برگزار می شود و کمک بسیاری به ترویج سیره اهل بیت(ع) خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین موحدی، ظهر امروز در اجلاسیه آستان های مقدس و و بقاع متبرکه کشور که در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه باید برای برگزاری نشستی که قرار است در آینده برگزار شود، باید موضوع را مشحص و آن را به کارگروه ها ارجاع داد تا آنان موضوعات را بررسی کنند، اظهار داشت: پیشنهادات و انتقادات باید ساماندهی شده و مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازماندهی زائرین در برگزاری این نشست از اهمیت بالایی برخورار است، افزود: موضوع امنیت زائرین نیز در این نشست باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده آستان قدس رضوی عنوان کرد: مباحث باید در کارگروه ها پخته شود و بعد از آن فعالیت ها انجام شود، و ما به عنوان دبیر خانه موظف هستیم تمام نهاد های مرتبط را پای کار بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه موضوع تسهیلات و حقوقی زائرین نیز باید حل شود، ادامه داد: پویش های مردمی نیز در برگزاری این نشست تاثیر گذار است، پیگیری تسهیلات قانونی را باید مطالبه کرد که البته ما آستان ها در این امر کوتاهی کرده ایم.

حجت الاسلام موحدی به موضوع پژوهش و فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: انجام دو فعالیت و معرفی آستان ها، می تواند فعالیت مطلوبی در این نشست باشد.

وی تاکید کرد: پژوهش های مشترک بین کارگروه ها با ارسال مطالب جداگانه به هر دو کارگروه نیز می تواند موثر واقع شود.

نماینده آستان مقدس امام رضا(ع) تصریح کرد: دوره کوتاه مدت «سبک زندگی نبوی» در آینده نزدیک با حضور ۳۰۰ نفر در آستان مقدس رضوی برگزار می شود و کمک بسیاری به ترویج سیره اهل بیت(ع) خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha