جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد خواستار تشکیل کارگروه های آسیب های اجتماعی در اعتاب مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد، ظهر امروز در اجلاسیه آستان های مقدس و و بقاع متبرکه کشور که در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوعات مطرح شده در جلسه را باید مشخص کرد و در مرحله بعد به انجام فعالیت ها پرداخت، اظهار داشت: جدی گرفتن برنامه های این چنینی کمک شایانی به برگزاری برنامه ها می کند.

وی افزود: افق فکر روسای کمیسیون ها باید تغییر کند تا فعالیت ها به نحو مطوبی انجام شود.

نماینده آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه برگزاری فعالیت های آموزشی باید از طریق کارگروه ها انجام شود، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگروه های آسیب های اجتماعی نیز از ضرورت خاصی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: باید در کارگروه پژوهش به نشر کتب جهت شناخت زائران از آستان های مقدس بپردازیم، چراکه از این طریق بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ادامه داد: تولید کلیپ های یک الی دو دقیقه ای پیرامون مباحث تربیتی و نشر آن در فضای مجازی نیز بسیار موثر است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

حجت الاسلام عباس ابراهیمی نماینده مسجد مقدس جمکران نیز در این جلسه بیان کرد: باید خدمات معنوی زائرین تامین شود، اگر این مورد به خوبی مورد توجه قرار گیرد، از سوی کارگروه مرتبط قطعا به هر چه بهتر برگزار شدن این نشست کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: برگزاری پویش مثلا اسکان رایگان زائرین نیز در بهتر برگزار شدن این نشست موثر واقع  می شود.

نماینده مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: تداخل یا تفکیک برخی کارگروه ها را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر کارگروه ها تداخل نداشته باشند برای انجام فعالیت ها مناسب تر است؛ چراکه دیگر در برگزاری فعالیت ها دچار مشکل نخواهیم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه های مقام معظم رهبری دغدغه های بسیاری بر روی موضوع آسیب های اجتماعی دارند از این رو باید ببینیم آستان های مقدس می توانیم چه نقشی در آن داشته باشیم.

حجت الاسلام  ابراهیمی خاطرنشان کرد: راه اندازی کانون های خانواده در بحث آسیب های اجتماعی طلاق می تواند بسیار موثر واقع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha