جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید از مرکز خدمات حوزه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر ضرورت خودداری از افراط و تفریط در زمینه گزینش، گفت: باید مدیرانی انتخاب کنیم که دنبال منصب نیستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تبریز، جلسه این هفته مدیران مدارس علوم دینی تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی روز گذشته به میزبانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه پس از جلسه مدیران مدارس علمیه، از مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان، کارگاه‌های آموزش و حفظ قرآن فرزندان طلاب، حوزه سلامت و امور بیمه‌های این مرکز بازدید و با کارکنان به گفتگو پرداخت.

وی ضمن قدردانی از خدمات این مرکز، از آنان بعنوان نیروهای مخلص انقلاب یاد کرد و افزود: : این مرکز با خلوص نیت به طلاب و روحانیان خدمت‌رسانی می‌کند.

دیدار امام جمعه تبریز با اعضای هسته گزینش استان آذربایجان‌شرقی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز در دیدار با اعضای هسته گزینش آذربایجان‌شرقی، بابیان اینکه افراط و تفریط در گزینش خوب نیست، گفت: گزینش باید به‌منظور جذب نیرو برای خدمت در دستگاه‎ها و ادارات نظام جمهوری اسلامی ایران و احراز هویت باید انجام شود.

وی اضافه کرد: باید مدیرانی انتخاب کنیم که دنبال آن منصب نیستند و مبلغ مدیریت غربی نباشند.  کسی که مسئول است، باید انگیزه کافی برای رفع مشکلات را داشته و از روحیه خدمت به مردم برخوردار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی ضمن توصیه به خودداری از افراط و تفریط در زمینه گزینش، بیان داشت: سخت‌گیری یا ساده گرفتن بیش از حد در گزینش‎ها پسندیده نیست، به عنوان مثال، سوالاتی مانند پرسیدن نام مادر ائمه(ع) ارتباطی با گزینش ندارد. نباید نسبت به قانون بی‎اعتنا باشیم، اگر قانون حاکم بود، جلوی نفوذی‎ها گرفته شده و افراد صالح انتخاب می‎شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه فساد باید برای مدیران، عامل ناکارآمدی تلقی شود، خاطرنشان کرد: مدیر و یا کارمندی که وارد نظام اداری می‌شود، باید یقین داشته باشد که فساد در هر مجموعه‌ای عامل ناکارآمدی خواهد بود. مسئولان تلاش کنند تا اگر اختلافی هم در مجموعه باشد، در داخل خود آن مجموعه حل شود، مردم ما که همواره از نظام حمایت کرده‌اند، نمی‎پذیرند که مسئولان با یکدیگر دعوا کرده و علیه هم صحبت و این موضوعات را رسانه‎ای کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha