پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه تاکید کرد: وظیفه طلاب جوان روشنگری چهره به چهره در بین مردم و بیان برکات انقلاب در مقایسه با رژیم طاغوت است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام جلیلیان،  در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، با تمسک به آیه 46 سوره مبارکه انفال که می فرماید:«وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ... » و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد...،گفت: تمسک به کتاب الهی و عترت پیامبر(ص) و اطاعت از ولی فقیه رمز نابودی دوقطبی دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه با اشاره به ساده اندیشی برخی که توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را توهمی بیش نمی دانند،گفت: تا زمانی که ما در صراط مستقیم اسلام و گوش بفرمان اوامر مقام معظم رهبری هستیم،دشمنی استکبار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز مهمترین سلاح حوزه های علمیه در برابر جنگ نرم دشمنان، بصیرت است،گفت: دشمن از 40 سال گذشته ضعیف تر شده و با جنگ رسانه ای می خواهد اذهان عموم را از این حادثه بی خبر بگذارد.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه از آغاز انقلاب اسلامی و سردادن شعار نه شرقی و نه غربی تاکنون مورد تحریم ظالمانه دنیای کفر قرار گرفته ایم،گفت: فشارهای اقتصادی مجدد بر ایران نتیجه بی اثر بودن تحریمهای فلج کننده آمریکا را آشکار نمود.

وی در ادامه جنگهای نیابتی داعش را نبرد واقعی جبهه مقاومت با آمریکای خبیث دانست و گفت: تدبیر مقام معظم رهبری در بحران سوریه،عراق و یمن موقعیت منطقه ای ایران را از بحران عبور داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه تاکید کرد: وظیفه طلاب جوان روشنگری چهره به چهره در بین مردم و بیان برکات انقلاب در مقایسه به رژیم طاغوت است.

حجت الاسلام جلیلیان  با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از حربه ایجاد دوقطبی در بین اردوگاه جبهه حق لحظه ای درنگ نکرده،گفت: علت دشمنی استکبار از ایجاد دوقطبی در ایران توقف دستاوردهای 40 ساله ماست.  

وی با اشاره به اینکه تحلیل های درستی در برخی از اظهار نظرها در خصوص مسائل منطقه ای وجود ندارد،گفت: علی رغم میل دشمنان انقلاب اسلامی و جبهه استکبار، اهداف ایران در منطقه غرب آسیا اجرا شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه با بیان اینکه نظام اسلامی با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، در موضع اقتدار قرار دارد،گفت: نظام اسلامی نه اینکه در موضع ضعف قرار ندارد بلکه دشمن را به عجز و ناتوانی خود اعتراف می کند.  

وی با بیان اینکه مسئولین نباید منتظر تصمیم دول اروپایی بود که همانند ترامپ فرصت سوزی می کنند،گفت: دولت با برنامه صحیح بدنبال تقویت تولید داخلی و ارتباط اقتصادی با همسایگان سنتی جهت بالا بردن سطح روابط باشد.

حجت الاسلام جلیلیان در پایان با توصیه به طلاب جوان که رسانه های دشمن در آستانه پیروزی انقلاب دست از شیطنت برنداشته و نباید تحت تاثیر آنها قرار گرفت.  

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha