جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: واقعیت های تاریخی نشان می دهد که اشتباه و ضعف محاسباتی دشمن در مواجهه با ملت انقلابی ایران یک واقعیت مستمر است.

حجت الاسلام و المسلمین نجف لکزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم با ایشان ابراز داشت: یکی از بخش های مهم سخنان مقام معظم رهبری ناظر به اشتباه محاسباتی غربی ها از دوران قبل از انقلاب تا به امروز در مواجهه با ملت ایران به خصوص انقلاب اسلامی بود که ایشان به صراحت به استمرار این ضعف و اشتباه محاسباتی از سوی آمریکایی ها اشاره داشتند.

 

وی افزود: معظم له به طور خاص به سخنان کارتر، رییس جمهور اسبق آمریکا چند روز قبل از قیام مردم قم در 19 دی ماه اشاره کردند که گفته بود ایران برای آمریکا و غرب، جزیره ثبات است اما چند روز بعد در جریان همین قیام ، زمینه ای فراهم شد که خروش انقلابی مردم قم و سپس قیام های سلسله وار در دیگر شهرها باعث نابودی رژیم طاغوتی شد.

 

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همچنین گفت: چندی پیش یکی از مقامات آمریکایی گفته بود که امسال کریسمس را در تهران جشن می گیریم که این پیش بینی آن ها که ریشه در آرزوهایشان داشته نیز درست از آب درنیامد و انشاالله روز به روز شاهد اضمحلال و ضعف بیشتر غرب و آمریکا خواهیم بود.

 

وی اضافه کرد: یکی از شگردهای آن ها این است که آرزوهای خود را به اسم پیش بینی علمی مطرح می کنند و همان طور که مقام معظم رهبری نیز در این دیدار فرمودند ما نباید در دام این جور مباحث قرار بگیریم بلکه می بایست بر اساس وعده های الهی حرکت کنیم که خدای متعال فرموده که اگر شما در راه درست و حق حرکت کنید، نصرت الهی با شما خواهد بود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha