پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 روان

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) جشن میلاد این بانوی بزرگوار به صورت ویژه در جوار حرم مطهر ۴۰ امامزاده عظیم الشان استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصقهان، حجت الاسلام ولی الله روان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:   حضرت زينب(س) بزرگ بانوي جهان اسلام، بيدادگر و ادامه دهنده حادثه عاشورا بود، همچنین حضرت زينب سلام الله عليها، شير زن دشت كربلا عمر با برکت خویش را صرف دفاع از حریم ولايت و امامت نمود و الگویی بسیار بزرگ و ارزنده برای زنان مخصوصا در جامعه امروزی محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: حضرت زینب کبری(س) قهرمان قیام عاشورا است، حضرت زینب در این قیام حضور داشت و در زمره اسرای کربلا نقش بسیار مهمی در تبیین قیام عاشورا و افشای چهره ظلم و جنایات حاکمان جور و یزدیان ایفا کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: در همین راستا و در جهت تببین شخصیت والای حضرت زینب کبری(س) و با هدف ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) جشن میلاد این بانوی بزرگوار کلیه بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان استان آذین بندی می شوند و با برگزاری ویژه برنامه هایی میزبان عاشقان اهل بیت(ع) هستند.

حجت الاسلام روان بیان کرد: در همین راستا نیز برنامه هایی به همراه سخنرانی، مداحی، برپایی خیمه های معرفت، پاسخگویی به مسائل شرعی و.... با همکاری مبلغان بومی و اعزامی به صورت ویژه در جوار حرم مطهر 40 امامزاده عظیم الشان و شاخص استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha