سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام شاهبیکی

حوزه/ حجت الاسلام شاهبیکی ضمن اشاره به نقش موثر مردم در ادوار مختلف انقلاب اسلامی ایران،گفت: نباید زحمات مردم نادیده‌ گرفته شود، چرا که آنان در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده‌اند و همچنان از آرمان‌های امام دفاع می کنند و امروز آمریکایی ها از منطقه بیرون رانده شده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف امروز در همایش تبیین دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی ویژه فعالان مساجد شهرستان خوسف، اظهار کرد: بایستی چهل سالگی انقلاب را گرامی بداریم و به آن ببالیم و فریب جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن را نخوریم، چرا‌ که در انقلاب اسلامی ایران، کارهای بزرگی در عرصه ملی و منطقه‌ای انجام شد و دستاورهای بزرگی داشت.

وی ضمن اشاره‌ به دیدار مقام معظم رهبری در دیدار مرددم قم عنوان کرد:بر اساس سخن ایشان" آمریکا و آن‌ها احمق های درجه یکی هستند، دشمنان از زمان امام راحل(ره) محاسبه می کردند، که ما شکست می خوریم، اما امام راحل(ره) محسابه‌اش طوری بود، که گفتند "آثار شکست مارکسیست را می بینم کسی باور نکرد، اما دیدید که این اتفاق افتاد".

امام جمعه خوسف ادامه داد: نظام لیبرالیسم غرب به بن بست رسیده است، آن‌ها ولایت فقیه ندارند و در خیابان‌ها اعتراض می کنند.

حجت الاسلام شاهبیکی ضمن اشاره به نقش موثر مردم در ادوار مختلف انقلاب اسلامی ایران،عنوان کرد:نباید زحمات مردم نادیده‌ شود، چرا که آنان در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده‌اند و همچنان از آرمان‌های امام دفاع می کنند.

حجت الاسلام روح الله نوری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی امروز نیز در این جلسه تبیین کرد: این جلسه فقط به منظور دستاوردها نیست، چراکه آنقدر پیشرفت ها و دستاوردها بزرگ است که گفتن این‌ها چندین فایده دارد، یکی این‌که امید را در دل ها زنده می کند و حتی باعث می شود مسئولین از خمودگی در بیایند.

وی با اشاره به این مهم که انصافا ما از انقلاب و دستاوردهای آن چیزی نمی دانیم،گفت:بر اساس نظر مقام معظم رهبری،ما کم‌کارترین افراد در برابر انقلاب‌های دنیا هستیم و خیلی ها نمی دانند چه‌ کار از زمان انقلاب کرده ایم.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha