شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان بر ضرورت تنظیم برنامه هایی جامع و راهبردی در جهت افزایش جمعیت بر تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی مخبر کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان در حاشیه جلسه این کمیسیون که امروز در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، گفت: کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان، امروز، پیرو جلسه گذشته خود به بررسی مسأله خانواده و جمعیت پرداخت.

وی افزود: با دعوت از حجت الاسلام و المسلمین سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نیز دکتر ظریفیان مدیر مرکز پژوهشهای اسلامی صداوسیما، در جریان سیاست های کلان و برنامه های راهبردی و تبلیغی در حال اجرا در جهت رشد جمعیت قرار گرفت.

عضو خبرگان رهبری گفت: در این جلسه، اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با ارائه راهکارهایی در جهت مقابله با بحران جمعیتی در کشور، بر ضرورت تنظیم برنامه هایی جامع و راهبردی در جهت افزایش جمعیت بر تحکیم بنیان خانواده تاکید کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان به عنوان یکی از کمیسیون های شش گانه این مجلس است که با تشکیل جلسه، به بررسی موضوعات سیاسی، اجتماعی  و فرهنگی کلان کشور می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha