پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان گفت: انقلاب اسلامی جشن چهل‌سالگی خود را با وجود تمام سختی‌ها و مشقت‌ها، باشکوه‌تر از هرسال و هر زمان دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از دامغان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، در همایش «مساجد و چهل‌سالگی انقلاب» به میزبانی مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) دامغان، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: دشمنان نمی‌خواهند انقلاب اسلامی جشن چهل‌سالگی خود را ببیند و در این راستا برنامه‌های مختلفی را از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی و دنبال اجرا بوده‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی جشن چهل‌سالگی خود را با وجود تمام سختی‌ها و مشقت‌ها، باشکوه‌تر از هرسال و هر زمان دنبال می‌کند و این دشمنان هستند که مانند همیشه از ثمردهی برنامه‌های خود در انقلاب اسلامی ناامید خواهند ماند.

وی با بیان اینکه علت حدوث انقلاب خیلی چیزها بود ولی دو عامل نقش اساسی داشت، افزود: دو عامل یکی عالمان انقلابی و دوم مردم مؤمن که پیرو این عالمان بودند و درصحنه آمدند و در رأس این عالمان امام خمینی (ره) نقش بسزایی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: دشمنان و منافقین در حال تطهیر کردن چهره رژیم سابق است و قصد آن‌ها جدا کردن مردم از نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha