جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با استاندارجدید خراسان رضوی گفت : سابقه مدیریتی شما در اهتمام به رفع محرومیت و گره گشایی از مسائل مردم بیانگر آن است ، این حضور برای این استان و مردم آن امیدآفرین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در دیدار علیرضا رزم حسینی استاندار جدید خراسان رضوی اظهار داشت: در مشهد مقدس رابطه شهروند و گردشگر حاکم نیست بلکه مفهوم زائر و مجاور وجود دارد و به همین دلیل همه مسئولان در این شهر و استان خادمان حضرت رضا(ع) هستند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد : از این رو آستان قدس رضوی در قبال حل مشکلات مردم حاضر به هر نوع و همکاری با بخش های مختلف کشور از جمله دولت و مدیریت اجرایی استان بوده و خواهد بود.

وی تصریح کرد : از سوی دیگر مشهد مقدس سالانه حدود ۳۰ میلیون نفر جمعیت متغیر دارد که در کشور بی‌نظیر است واین شرایط و این حجم جمعیت علاوه بر 6.5 میلیون نفر جمعیت ساکن استان نیازمند اقتضائات خاصی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد : از این رو امروز بر خود وظیفه می دانیم که در جهت خیر و صلاح مردم و تسهیل امر زیارت هر چه در توان است به دستگاه‌های مختلف کمک و در این راستا تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha