چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مختاری

حوزه/ حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه یکی از نقطه قوت جمهوری اسلامی برچیده شدن بساط استعمارگران است، گفت: امروز باید حیله دشمن که تلاش برای سیاه نمایی به جامعه،‌یاس و ناامیدی از انقلاب اسلامی است را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام محمد مختاری، در خطبه های نماز جمعه سیاسی بیرجند با اشاره مسمومیت فضای مجازی تاکید کرد: امروز در جهان فضای مجازی بسیار مسموم است و بیگانگان و دشمنان تلاش می کنند تا شبهات دروغ و باطلی را در جامعه گسترش دهند تا ریشه اسلام را در دلها خشک شود.

وی ادامه داد: گلایه مندی ما از دولت این است که چرا فکری به حال این فضای مجازی نمی کند، لذا باید فضای فرهنگی و فضای مجازی مدیریت و ساماندهی شود.
امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر ضرورت دین در زندگی، اظهار کرد: منطق اسلام همه را وادار می کند که مسلمانان به توان داخل نگانه کنند و دست از توجه به بیگانگان بر دارند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه ایمان، اختیاریست،‌افزود:‌ ایمان بر اساس اسلام امری اختیاری است و باید دانست که بالاترین نعمت اختیار است و حکمت خدا بر این بود، که ایمان اختیاری و با انتخاب انسان باشد و خداوند هیچ گاه ایمان را اجباری و ترزیقی نمی کند.

وی با اشاره به اینکه ایمان و اسلام اختیار است‌، تاکید کرد: تلاش پیامبرگرامی اسلام این بود که حق و باطل برای مردم روشن شودو انبیاء الهی در برابر مستکبران ایستادند تا جامعه را با تعلیم و تزکیه هدایت و قانع شوند.

امام جمعه بیرجند با تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: اگر توفیق نشد که، کاری حسینی کنیم، اما با کاری زینبی، می توانیم عاقبت بخیر شویم.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به چهلمین سال انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز دشمن از هر روزی عصبانی تر است و باید دانست که مسئولیت ما بیشتر شده است.

وی ادامه داد:‌ در جنگ اقتصادی بانوان می توانند با درست مصرف کردن، پرهیز از لذت گرایی مادی، حفظ عفاف و پاکی، پرهیز از تشریفات و تجملات و با قناعت نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر چهل سالگی انقلاب اسلامی افزودن: باید کارنامه چهل سالگی انقلاب و مسئولین را عاقلانه،‌منصفانه ،‌بررسی کرد.

وی یکی از نقطه قوت جمهوری اسلامی را برچیده شدن بساط استعمارگران از ایران عنوان کرد و افزود: امروز باید حیله دشمن که تلاش برای سیاه نمایی به جامعه،‌یاس و ناامیدی از انقلاب اسلامی است را خنثی کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بساط استعمارگران را برچیده است، ادامه داد: دشمن تلاش می کند، تا با سیاه نمایی، یاس و ناامیدی، خانواده ایرانی و انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند‌،که این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام مختاری به پیشرفت های علمی و زیرساختی بعد از انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و افزود: باید این واقعیت ها برای مردم و جوانان بیان شود و لذا هرگونه سیاه نمایی و پشیمانی از انقلاب را ناصواب و باطل می دانیم و تا آخرین قطره خونمان در مقابل دشمنان و هرگونه آشوب و اغتشاش می ایستیم.

انتهای خبر/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha