جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقاله

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از اعلام فراخوان برای برگزاری دومین دوره مقاله نویسی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات مقاله نویسی ویژه طلاب،فرهنگیان و دانش آموزان برگزار خواهد شد، افزود:علاقمندان می توانند مقالات خود را حداکثر تا 10 اسفندماه به دبیرخانه مسابقه به نشانی خرم آباد،خیابان ساحلی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان معاونت پرورشی و فرهنگی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ارسال کنند .

وی بیان داشت:ارائه شیوه های مناسب جهت استفاده دانش آموزان از فضای مجازی،راهکارهای اثرگذاری بهتر و حضور موفق روحانیون و مبلغان در مدارس و روش های تعمیق سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین دانش آموزان از جمله محورهای دومین دوره مسابقه مقاله نویسی همکاری های حوزه و آموزش و پرورش است .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مقالات رسیده حول محورهای فوق، پس از ارزیابی های کارشناسان حوزه و آموزش و پرورش بررسی و ارزیابی خواهد شد، یادآور شد:مقالات و پژوهش هایی که حائز رتبه های برتر باشند در مراسمی تجلیل خواهند شد .

حجت الاسلام پنام در پایان با تاکید برضرورت تحقیق و پژوهش در کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت:امید می رود پژوهشگران محقق با ارائه مقالات علمی و کاربردی بتوانند در نهادینه کردن فرهنگ دینی و گسترش باورهای اعتقادی در جامعه گام بردارند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha