جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش فعالان مردمی قرآنی

حوزه/ همایش ملی فعالان قرآنی مردمی به همت دارالقران کریم سازمان تبلیغات اسلامی در استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مراسم اختتامیه اولین همایش ملی فعالان قرآنی مردمی امروز 21 دی ماه با حضور فعالان قرآنی از سراسر کشور و به میزبانی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی در قم برگزارشد.

در ابتدای این مراسم ناصر رضوی از فعالان قرآنی استان اصفهان در سخنانی با ذکر اهمیت پرداختن به مسایل تخصصی در آموزش و جذب جوانان به سمت فعالیتهای قرآنی گفت: مدیران قرآنی باید از روش های مختلف برای اداره موسسات و جلسات قرآن استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به راهکارهای مهم توسعه فعالیت های قرآنی در کشور به مولفه های کاربردی در توسعه و مدیریت فعالیت های قرآنی و جذب جوانان در این زمینه پرداخت.

در ادامه معاون آموزشی دارالقرآن کریم کشور به بیان مباحث مرتبط بر لزوم توسعه آموزش های تخصصی قرآن در کشور در استفاده از مربیان تخصصی قرآن در مدارس کشور تاکید کرد.

سخنرانی عباس سلیمی خادم القرآن برجسته کشور از دیگر بخش های این مراسم بود که وی نیز در سخنانی بر لزوم توسعه فعالیت های قرآنی به شکل متمرکز و پرهیز از هرگونه اختلاف و تشتت در این فعالیت ها در کشور تاکید کرد.

ارایه گزارش 6 کارگروه تخصصی این همایش و اهدای لوح تقدیر به فعالان شش رده فعالان این همایش از جمله فعالان خانه های قرآن، مربیان قرآن، مدیران موسسات وخیرین و... از دیگر بخش های این مراسم بود که امروز پس از دو روز فعالیت در قم به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha