جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ثبت‌نام ۱۵۰۰ شاهرودی در طرح خادمیاری رضوی

حوزه/مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شاهرود از ثبت نام یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از مردم این شهرستان در طرح خادمیاری رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شاهرود به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی،مرتضی احمدیان، در همایش بزرگ خادمیاران رضوی که با حضور جمع زیادی از خادمیاران رضوی، فرماندهان گروه پدافند هوایی 10 محرم، قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار، شهردار و امام جمعه شاهرود در سالن اجتماعات زغال‌سنگ البرز شرقی برگزار شد،  به ثبت‌نام خادمیاران رضوی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون یک هزار و 500 نفر از مردم شهرستان شاهرود با مراجعه به سایت آستان قدس رضوی به عنوان خادمیار رضوی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر، برای 560 نفر از این افراد پرونده تشکیل و خادمیار حرم رضوی شدند، افزود: 300 پرونده آماده دیگر نیز داریم که به زودی ارسال خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شاهرود با بیان اینکه این افراد با تخصصی که دارند، اعلام آمادگی کردند تا خادم شوند، گفت: بنا به تأکید رهبر انقلاب باید به محرومان خدمت شود و اولویت آستان قدس رضوی نیز خدمت‌رسانی و کمک به مردم به ویژه محرومان است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 30 عرصه خدمتی برای خادمیاران تعیین شده که خادمیار باید حتما یکی از عرصه‌ها را برای خدمت به مردم و محرومان مشخص کنند.

احمدیان تصریح کرد: تاکنون 61 کانون محلی و تخصصی خادمیاران رضوی در شهرستان شاهرود تشکیل شده است که شامل 35 کانون محله‌ای و 26 کانون تخصصی است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان شاهرود با دعوت از عموم مردم این شهرستان برای حضور در طرح خادمیاران رضوی گفت: تاکنون 80 پزشک متخصص و 20 حقوقدان و متخصصان دیگر رشته‌ها برای خدمت به مردم و محرومان اعلام آمادگی کرده‌اند.

ارائه خدمات به محرومان به نام امام رضا(ع) مصداق زیارت حضرت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این همایش ابراز کرد: به لطف الهی در زمان تولیت جدید آستان قدس رضوی، خدمات این آستان گسترش خوبی پیدا کرده است که یکی از آنها اجرای طرح خادمیاران رضوی است.

وی بیان اینکه ارائه خدمات به محرومان به نام امام رضا(ع) در حقیقت مصداق زیارت حضرت است، گفت: خادمیاری مخصوص حضور در حرم نیست و خدمت به محرومان به یاد امام رضا(ع) نیز مصداق زیارت ایشان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha