پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالملکی صداو سیما

حوزه/ استاد دانشگاه امام صادق(ع) تنها مشکل اقتصاد ایران را عملیاتی نشدن راهکارهای اقتصاد مقاومتی دانست و خواستار اقدام و عمل در چهار جبهه علمی، فرهنگی، سیاسی و اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بندرعباس،به همت کانون خادمیاران اشتغال و کارآفرینی دفتر آستان قدس استان هرمزگان دوره تربیت مدرس سطح 3 اقتصاد مقاومتی با حضور 120 نفر از خادمیاران کانون‌های موضوعی و نخبگان علمی و فرهنگی استان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری بندرعباس برگزار شد.

حجت الله عبدالملکی نظریه‌پرداز حوزه اقتصاد مقاومتی و قائم مقام انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: متاسفانه در سطح عوام، نظریه اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی اشتباه گرفته می‌شود این در حالی است که این دو اقتصاد کاملا با یکدیگر متفاوت است و خروجی اصلی اقتصاد مقاومتی رفاه عمومی است.

وی ابراز کرد: در اقتصاد مقاومتی اصل بر تقویت اقتصاد درونزا است در حالی که در اقتصاد ریاضتی فرض بر کم‌مصرف کردن است.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) تنها مشکل اقتصاد ایران را عملیاتی نشدن راهکارهای اقتصاد مقاومتی دانست و خواستار اقدام و عمل در چهار جبهه علمی، فرهنگی، سیاسی و اجرایی شد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی رهیافت اقتصادی جمهوری اسلامی جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است، حاظرنشان کرد: درک اقتصاد اسلامی و اقتصاد انقلاب اسلامی مقدمه فهم اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha