جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در پیامی سالروز ولادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم بدین شرح می‌باشد:


بسمه‌تعالی


سالروز میلاد بزرگ پرستار کربلا و الگوی کامل بردباری ، آگاهی و بصیرت افزایی عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به‌تمامی محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام در سراسر جهان تبریک و شادباش می‌گویم.
بی‌تردید امتداد نگاه و خدمت مهرآمیز در حرفه پرستاری شمه‌ای برگرفته‌شده از این بانوی عفیفه است که آگاهی و بهبودی را برای دردمندان و بیماران به ارمغان آورده و زادروز میلاد فرخنده اش با نام زیبای پرستار زینت یافته است. روز پرستار را به جامعه فرهیخته پرستاری در جای‌جای ایران اسلامی که زینب گونه رنج ها و دشواری‌ها را در این عرصه مهم بر جان خریده و خستگی‌ناپذیر در پی التیام آلام بیماران هستند تبریک گفته و از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آن‌ها صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.
امید است پرستاران در کنار این خدمت حساس، سیره و صفات الهی حضرت زینب سلام‌الله علیها را بیش از پیش کسب نموده و در زندگی و خدمت خود جاری و ساری سازند.
همت والایتان در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی را ستوده و در جوار نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توفیقات روزافزونتان را در جهت حفظ و بهبود سلامتی زائران و مجاوران ملیکه قم خواستارم.


سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس
22 دی ماه 1397

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha